۱۴۰۰-۰۴-۰۸

برنامه های دهه کرامت کانون تخصصی خدمت کتاب و کتابخوانی رضوی استان اصفهان

به گزارش مسئول کانون کتاب و کتاب خوانی رضوی استان اصفهان: به مناسبت دهه کرامت سالروز میلاد کریمه اهل البیت حضرت معصومه (س) و برادر بزرگوارشان امام رضا (ع) نمایشگاه فرهنگی دهه کرامت در گذر چهار باغ اصفهان برپا شده است .

یادگاری مسئول کانون کتاب و کتابخوانی رضوی استان اصفهان در خصوص نمایشگاه و حضور  کانون  کتاب و کتاب خوانی رضوی گفت: این نمایشگاه با توجه به بحث کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت‏ها  در فضای کوچکتری  نسبت به سال های قبل  در 8 غرفه برگزار شده است که یک غرفه به کانون کتاب و کتاب خوانی رضوی اختصاص یافت و  برنامه های ویژه ایی در حوزه کتاب و کتابخوانی برای علاقه مندان به کتاب اجرا می شود.
وی همچنین گفت: در این غرفه مشاوره کتاب کودک و نوجوان و طراحی نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع دهه کرامت برگزار می‏شود که مورد توجه و بازدید علاقه مندان قرار گرفته است.
یادگاری افزود :کتاب های صوتی نیز در غرفه کتاب و کتابخوانی رضوی  موجود می باشد که به علاقه مندان با کمک نرم افزارها ارسال می‏شود و همچنین با هماهنگی با کتابخانه های استان اصفهان عضویت رایگان کتابخانه‏ها نیز به همت کانون کتاب و کتاب خوانی استان اصفهان انجام شده است که می توانند علاقمندان از این فرصت سه ماهه استفاده کنند.
مسئول کانون کتاب و کتابخوانی رضوی استان اصفهان در پایان گفت: سنت حسنه  اهدای کتاب نیز در دستور کار قرار دارد که علاقه مندان می توانند کتاب های خود را جهت استفاده و بهره برداری علاقه مندان به کتاب اهدا نمایند .

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید