۱۴۰۰-۰۵-۱۲

دبیر کمیته اجرایی همایش: استفاده از ظرفیتهای علمی و تجربی انجمن های تخصصی ، روانشناسان ، جامعه شناسان، اقتصاددانان و ...، برای برگزاری باکیفیت همایش بین المللی «فعالیتهای داوطلبانه: فرصتی برای پویاسازی و توسعه خدمات در کتابخانه ها، موزه ها، مراکز آرشیوی»

به گزارش روابط عمومی سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، در دومین نشست کمیته علمی همایش «فعالیتهای داوطلبانه: فرصتی برای پویاسازی و توسعه خدمات در کتابخانه ها، موزه ها، مراکز آرشیوی» در محل کتابخانه آستان مرکزی آستان قدس رضوی به صورت حضوری و وبیناری برگزار شد.

دکتر مرجانی دبیر کمیته اجرایی همایش گفت: به خاطر بین رشته ای بودن موضوع همایش در جلسه اخیر کمیته علمی مورد تاکید قرار گرفت که از دانش و تجارب انجمن های تخصصی، روانشناسان، جامعه شناسان، اقتصاددانان و سایر متخصصان مرتبط با این موضوع، نشستهای تخصصی، جلسات پیش همایش و به عنوان مشاوره و سخنرانی کلیدی همایش بین المللی «فعالیتهای داوطلبانه: فرصتی برای پویاسازی و توسعه خدمات در کتابخانه ها، موزهها، مراکز آرشیوی»، استفاده شود  که انشالله اقدامات اجرایی در این خصوص سریع عملیاتی خواهد شد.
وی همچنین گفت: در این نشست مصوب شد، همايش بين المللي «فعالیت¬های داوطلبانه: فرصتی برای پویاسازی و توسعه خدمات در کتابخانه¬ها، موزه¬ها، مراکز آرشیوی» در تاریخ 21 و 22 اردیبهشت 1401 در مشهدالرضا برگزار می شود.

دکتر مرجانی همچنین گفت: برنامه ریزی شده است تا مقالات علمی و تخصصی با داوری اساتید خبره در این همایش بررسی شود و مهلت ارسال چکیده 1 آبان ماه 1400، تاریخ اعلام نتایج ارزیابی چکیده ها: 15 آبان ماه و ارسال متن کامل مقاله تا 1 دی ماه 1400 تعیین شده است.
دبیر کمیته علمی همایش افزود: همایش در سطح بین المللی به سه زبانه انگلیسی، عربی و فارسی برگزار خواهد شد. وی افزود: هم اکنون در حال بارگزاری سایت و تشکیل واحدهای کمیته علمی و اجرایی همایش هستیم، امیدواریم کرونا و تعطیلی کتابخانه ها و حضور یک سومی کارکنان، باعث تاخیر و اختلال در برنامه های از پیش تعیین شده نشود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید