۱۴۰۰-۰۹-۰۳

کانون خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی استان تهران به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می نماید: پویش جمع آوری و اهدای کتاب

به گزارش کانون خادمیاران کتابخانه آستان قدس رضوی : آقای دکتر هوشمند مسئول کانون کتاب و کتابخوانی استان تهران گفت:  کانون خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی استان تهران پویش جمع آوری و اهدای کتاب را برگزار می نماید. به همین منظور از علاقمندان به اهدای کتاب و خیرین حوزه فرهنگ درخواست می شود در این پویش که به منظور جمع‌آوری کتاب برای مناطق محروم و کم برخوردار، به سمت امور فرهنگی راه اندازی شده است، با جمع اوری کتاب نسبت به تجهیز کتابخانه های مدارس، پرورشگاه، اسایشگاه، مساجد و ... اقدام‌ و با نذر کتاب و اهدای کتاب های خوانده شده ، این کانون را یاری نمایند.
دکتر هوشمند در ادامه افزود: جهت اطلاع از نحوه تحویل کتاب های اهدایی با رابطین کانون کتاب و کتابخوانی مناطق و شهرستان های استان تهران تماس و یا به شماره 09105774837 پیام ارسال نمایید. اعضای پویش در فرصت مناسب و اسرع وقت با اهداکنندگان تماس گرفته و کتاب ها را جمع آوری می کنند. ایشان از اهداکنندگان خواست از ارسال و اهدا کتاب های کهنه ، نامناسب و غیر قابل استفاده جدا پرهیز فرمایند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید