با وجود محدودیت های کرونایی، آمار بازدیدکنندگان موزه های رضوی همچنان رو به افزایش است
۱۴۰۰-۰۹-۰۶

بازدید قریب به 255 هزار نفر از موزه های رضوی طی 8 ماه سال جاری

بازدید از موزه های آستان قدس رضوی طی 8 ماه گذشته سال جاری با وجود محدودیت های کرونایی همچنان رو به افزایش بوده و طی این مدت قریب به 255 هزار زائر ایرانی و خارجی از گنجینه های مختلف آن بازدید داشته اند.

موزه های آستان قدس رضوی طی 8 ماه گذشته قریب به 255 هزار نفر بازدیدکننده داشته است و این در حالی است که بیشترین شمار بازدید کننده مربوط به ماه‌های تیر و آبان است.
به گزارش گنجینه رضوی، مهدی قیصری نیک؛ معاون امور موزه‌های سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با بیان این خبر گفت: با وجود محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا، تنها در آبان ماه سال جاری بیش از 54 هزار بازدید کننده از هموطنان و زائران خارجی موزه های آستان قدس رضوی را مورد بازدید قرار داده اند.
وی تصریح کرد: موزه مرکزی با 11گنجینه مستقل و موزه فرش آستان قدس رضوی با قریب به 235 هزار بازدیدکننده، بیشترین تعداد بازدیدکنندگان را به خود اختصاص داده است.
قیصری‌نیک در ادامه، با اشاره به استقبال توریست‌ها و زائران خارجی از مجموعه موزه‌های آستان قدس رضوی، به بازید 2هزار 746زائر غیر ایرانی از مجموعه موزه های رضوی اشاره داشت.
گفتنی است مجموعه موزه‌های آستان قدس رضوی واقع در حرم مطهر رضوی به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه موزه‌ای کشور، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، محیطی امن را برای زائران و مجاوران حرم رضوی طی بازدید فراهم آورده است

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید