۱۴۰۰-۰۹-۱۴

توسعه فعالیت‌های مجازی کتابخانه مسجدالرضا(ع) وابسته به آستان قدس رضوی

کتابخانه مسجدالرضا(ع) از کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی، فعالیت های مجازی خود را توسعه داد

کتابخانه مسجدالرضا(ع) از کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی، فعالیت های مجازی خود را توسعه داد.
 به گزارش گنجینه رضوی، مسئول امور کتابخانه مسجدالرضا(ع) در تشریح عملکرد یک‌ساله کانال پیام‌رسان این کتابخانه اظهار کرد: در سالی كه كرونا چهره متفاوتی به رویداد‌های فرهنگی داد در آبان سال 99 کانال اطلاع‌رسانی فعال و طی این مدت قریب به 800 عنوان کتاب در قالب فایل صوتی، تصویری و pdf در کانال بارگذاری شد.

محمد باقر کلیدری، ارتقا سطح آگاهی و ترویج کتاب‌خوانی، ارائه خدمات غیرحضوری و کمک به بهبود شرایط کرونایی، دسترسی آسان اعضای کتابخانه به منابع، اطلاع‌رسانی و رفع نیازهای اطلاعاتی اعضای کتابخانه، سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت اعضای کتابخانه و خانواده آن‌ها به‌خصوص در شرایط خاص کرونا و جلوگیری از اتلاف وقت مراجعان را از جمله اهداف راه اندازی این کانال برشمرد.

وی همچنین ارائه 61 عنوان متن کتاب به شکل فایل pdf، ارائه فایل صوتی 233 عنوان کتاب، معرفی 42 مورد قصه کودکانه و انواع بازی‌ها را بخشی از فعالیت این کانال برشمرد.

کلیدری افزود: برای افزایش اطلاع‌رسانی و آشنایی اعضای کتابخانه، 31 عنوان نشریه، 37 بانک و پایگاه اطلاعاتی، 12 نمایشگاه مجازی کتاب، 65 مورد از فعالیت‌های فرهنگی ملی، 115 مطلب انگیزشی جهت ترویج فرهنگ مطالعه و 216 عنوان از کتاب‌های جدید، مشهور و پرمخاطب کتابخانه در این کانال معرفی شد.

اعضا می‌توانند با عضویت در کانال کتابخانه مسجدالرضا(ع) از طریق آدرس       https://chat.whatsapp.com/FXegEQ66QJyA6TsAZCN3zy از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند.
کتابخانه مسجدالرضا(ع) در سال 61 بنا به درخواست ساکنین منطقه احمدآباد مشهد و اهتمام آستان قدس رضوی در طبقه فوقانی مسجد الرضا (ع) راه اندازی شد

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید