۱۴۰۰-۱۰-۲۶

60 هزار کاربر فضای مجازی فراخوان سیزدهمین جشنواره کتاب سال رضوی را دریافت کردند

دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره کتاب سال رضوی از ارسال فرخوان این جشنواره برای 60 هزار کاربر در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش گنجینه رضوی، مهدی قیصری‌نیک، با بیان این خبر گفت: این تعداد فراخوان از ابتداي سال جاري به طرق مختلف ايميل، پست، انتشار در شبكه‌هاي اجتماعي و ... منتشر شده است.

وی به دعوت رسمی دبیرخانه جشنواره از قریب به 4 هزار ناشر داخلی اشاره داشت و تصریح کرد: با توجه به افزایش حجم فراخوان در عرصه ملی و بین‌المللی، در ماه‌های پایانی سال با افزایش حجم ارسال آثار مواجه خواهیم بود.
 
قیصری‌نیک تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره را 160 اثر عنوان کرد و گفت: این تعداد ۳۰ عنوان پايان‌نامه، ۱۳ عنوان كتاب ديجيتال و گويا، ۱۰ عنوان آثار چاپ نشده و ۱۰۷ عنوان كتاب چاپي را شامل می‌شود.


وی همچنین از بین آثار رسیده به ۲۲ اثر به زبان‌هاي خارجي و ترجمه به زبان‌هاي انگليسي، فرانسوي، آلماني، اسپانيولي، عربي، اردو...اشاره داشت.


سيزدهمين جشنواره بين‌المللي كتاب سال رضوي در هشت بخش كتاب‌هاي چاپي،كتاب‌هاي ديجيتال و گويا، پايان‌نامه و رساله‌هاي دانشگاهي و حوزوي، آثار چاپ نشده، ناشران فعال، بين الملل، جايزه سراج، جايزه عالم آل محمد(ص) پیش‌بینی شده است.


همچنين در راستاي رهنمودهاي توليت معزز آستان قدس رضوي بخش ويژه‌اي با عنوان اولويت پژوهشي در اختتاميه سیزدهمین دوره نيز پيش‌بيني شده است.


علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره مي توانند تا 15 ارديبهشت ماه سال 1401 آثار خود را به آدرس مشــهد مقدس، حــرم مطهر رضوي، بست شيخ طوسي كتابخانه مركزي آستان قدس رضوي صندوق پستي: 177 – 91735 به دبیرخانه دائمی جشنواره ارسال کنند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید