۱۴۰۰-۱۱-۱۳

برگزاری جلسه همایش بین المللی با حضور حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر وحدتی شبیری در مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)

جلسه کمیته اجرایی همایش بین المللی فعالیت های داوطلبانه: فرصتی برای پویا سازی و توسعه خدمات در کتابخانه ها موزه ها و مراکز آرشیوی» با حضور حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر وحدتی شبیری در مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع) برگزار شد.

در این نشست، دکتر سید عباس مرجانی رئیس کمیته اجرایی همایش، ضمن تقدیر از برگزاری جلسه، گزارشی از فعالیت های علمی وفرهنگی حوزه خادمیاران را ارائه کرد. وی از جناب آقای دکتر وحدتی شبیری به عنوان یک فقیه و پژوهشگر علوم دینی یاد کرد و از ایشان خواست تا برای برگزاری هر چه با شکوه تر همایش، اعضای کمیته اجرایی را از رهنمودها و تجربیات ارزنده شان بهره مند سازند. در این جلسه، رئیس محترم مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع) نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری همایش با رویکردی مطلوب و تشویق دست اندرکاران،  با اشاره به حدیث نورانی نبی مکرم اسلام (ص) ابراز داشت: ای علی، با هیچ كس جنگ نكن تا این كه او را  به اسلام دعوت كنی و به خدا سوگند اگر یك نفر به دست تو هدایت شود، برای تو بهتر از آن چیزی است كه خورشید بر آن می تابد، در حالی كه ولایت تو را پذیرفته باشد. سپس در ادامه افزود: خادمیاری را محدود در مشهد مقدس نکنید و با کمک فعالان فرهنگی باعث ترویج فرهنگ رضوی در سراسر جهان شوید، زیرا مشتاقان زیادی در خارج از مرزهای جغرافیایی ما هستند که اگر بیانات امام رضا علیه السلام به آنها برسد، مشتاقانه از آن پیروی و مطابعت خواهند کرد. در ادامه، آقای دکتر محمدی معاون پژوهشی مدرسه عالی فقاهت ابراز داشت: تلاش کمیته علمی همایش باید این باشد که مقالات دریافتی به مدل سازی، شبکه سازی  و مدیریت نیروهای داوطلبانه کمک نماید. ایشان از رویکرد علمی و تخصصی امور خادمیاران سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی ابراز خرسندی نمود و برای  برگزاری بهینه همایش، آرزوی موفقیت کرد. در پایان نیز گزارشی از فعالیتها و خدمات خادمیاران عرصه کتابداری و اطلاع رسانی ارائه شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید