رئیس اداره خدمات کتابداری سازمان کتابخانه‌‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
۱۴۰۱-۰۲-۰۱

110 هزار منبع مطالعاتی درسال 1400 به کتابخانه آستان قدس رضوی اهدا شد

طی سال 1400 بیش از 110 هزار منبع مطالعاتی به زبان های مختلف و با موضوعات متنوع، از سوی واقفان فرهنگی به کتابخانه آستان قدس رضوی اهدا شد.

به گزارش گنجینه رضوی، عیسی اختری طوسی؛ رئیس اداره خدمات کتابداری سازمان کتابخانه‌‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، این منابع را که از سوی افراد حقیقی و حقوقی به کتابخانه اهدا شده است را  شامل کتاب، پایان نامه، نشریه و منابع سمعی بصری عنوان کرد.

وی تصریح کرد: از مجموع منابع اهدایی بیش از 37 هزار منبع در دفاتر کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی به ثبت رسیده است که منابع فارسی، عربی، انگلیسی و منابع سمعی و بصری را شامل می‌شود.

اختری طوسی، موضوع اکثریت کتاب‌های اهدایی را مرتبط با حوزه علوم اسلامی و مابقی را  مرتبط با حوزه‌های ادبيات و تاريخ، علوم فني و كاربردي، كودك و نوجوان و سایر موضوعات برشمرد.

وی همچنین به ارسال بیش از 40 هزار نسخه از منابع اهدایی به کتابخانه سیار اشاره کرد و افزود: کتاب‌های مازاد نیاز کتابخانه‌های آستان قدس رضوی بنا به درخواست کتابخانه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی سطح کشور، از طریق کتابخانه سیار آستان قدس رضوی به این مجموعه‌ها اهدا خواهد شد.

 

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید