۱۴۰۱-۰۸-۱۲

کاش وقتی بیست ساله بودم می‌دانستم

تینا سیلیگ در کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم می‌دانستم، از دوره‌ای فشرده برای یافتن جای خود در دنیا می‌نویسد. این نسخه از این کتاب انگیزشی ویرایش 2019 هست که محتوایی به‌روز شده همراه با فصل‌هایی جدید دارد.

پدیدآور: تينا سيليگ؛ ترجمه مينا صفري؛ زيرنظر کاوان بشيري؛ ويراسته‌ي پوريا محمودي
مشخصات نشر: تهران،میلکان،1398
شماره راهنمای دیویی : ص ت/ک963س04/338
شماره ثبت: ۱۷۵۱۲۲۹
موجود: تالار جوانان و نوجوانان دختر


اگر کل چیزی که داشتید پنج دلار پول و دو ساعت وقت بود، چه کار می‌کردید تا پول بیش‌تری دربیاورید؟ این یکی از تکالیفی بود تینا سیلیگ (Tina Seelig) در یکی از درس‌هایش در دانشگاه استنفورد به دانشجویان داده است. قواعد ساده بودند: به هرکدام از پانزده تیم، پاکتی داده شد که در آن پنج دلار سرمایه‌ی اولیه بود و به آن‌ها گفته شد که هرقدر که بخواهند می‌توانند برای برنامه‌ریزی با آن وقت صرف کنند. با این حال، وقتی پاکت را باز کنند فقط دو ساعت وقت دارند تا هر قدر که می‌توانند پول‌سازی کنند.
اگر این چالش به شما داده می‌شد چه کار می‌کردید؟ چطور این کار را انجام می‌دادید؟ در کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم می‌دانستم (What I Wish I Knew When I Was 20) ماجرای کامل این چالش را خواهید خواند و خواهید فهمید که چطور با نگاهی دقیق و موشکافانه می‌توانید، مشکلات را به شکل فرصت‌هایی در زندگی روزمره خود ببینید. شما می‌توانید خود را از منطقه‌ی آسایش و بی‌توجهی خارج کنید. سرنخ را بخوانید. این سرنخ آغازی است ساده برای آنچه در این کتاب خواهید خواند، ماجرا ادامه دارد، هیچ مسیر خط کشی شده‌ای برای رسیدن به موفقیت وجود ندارد، باید یاد بگیرید چطور از فرصت‌ها استفاده کنید. این چالش شگفت زده‌تان خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید