۱۴۰۱-۰۹-۲۴

سمينار اثر مرکب

کتاب صوتی اثر مرکب نوشته‌ی دارن هاردی، راهکارهایی مناسب و ساده به شما ارائه دهد تا گام به گام به اهداف خود نزدیک شوید. اگر به دنبال زندگی فوق‌العاده‌ای هستید و می‌خواهید در آینده به پیشرفت و موفقیت برسید شنیدن این کتاب صوتی به شما توصیه می شود.

شاید در نگاه اول با خود بگویید که کتاب اثر مرکب (The Compound effect) نیز مثل دیگر کتاب‌های موفقیت و روانشناسی است، اما این اثر تفاوت‌های عمده‌ای با آن‌ها دارد. فرق اصلی و نقطه قوت آن در این است که اثرگذاری بسیاری در شما ایجاد می‌کند و در مسیر رسیدن به موفقیت با شما همراه خواهد بود و با نمونه‌ها و راه‌حل‌هایی کاربردی، شما را در رسیدن به هدف یاری می‌کند.
همانطور که می‌دانید موفق شدن در زندگی آسوده نیست. هیچ کتابی بدون شما نمی‌تواند معنای عملی موفقیت را به واقعیت تبدیل کند و هیچ رژیم غذایی بدون اراده‌ی شما نمی‌تواند موجب کم شدن وزن‌تان شود. هیچ وقت یک شبه میلیاردر نمی‌شوید و هرگز بدون شناخت، تمرین و اشتیاق، زندگی مخصوص به خود را نخواهید داشت! اما باور به این جملات نقطه آغاز است. بیایید برای یک لحظه از تمام فضای اطراف خود جدا شوید و بدون جنگ به این پرسش پاسخ دهید: در کجای مسیر اهداف و زندگی‌تان ایستاده‌اید؟
در کتاب صوتی اثر مرکب، اصول به دست آوردن موفقیت و ادامه‌دار شدن آن را یاد می‌گیرید. در واقع این راهنمای عملی برای شما شرح می‌دهد که چگونه تصمیمات کوچک و به ظاهر بی‌ارزش اشخاص در طول سالیان، با انباشته شدن بر روی هم، زندگی‌شان را دگرگون می‌کند.

کتاب حاضر که در گروه‌ پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز و آمازون قرار دارد یک راه حل حقیقی است برای رسیدن به آنچه آرزو دارید؛ در حقیقت می‌توان چنین تصور کرد که در اثر مرکب مسیری برای تمام امیال و آرزوها وجود دارد. شنیدن این کتاب صوتی را در برنامه‌ خود بگذارید و اجازه دهید جهان‌تان تغییر کند.
این کتاب قابل استفاده در پخش اتومبیل، موبایل، MP3 Player، و کلیه سیستمهای پخش صوتی می باشد.

عوامل تولید: سخنران: دارن هاردي

مشخصات نشر: تهران: ديد مثبت: کليد آموزش، ‎۱۳۹۵.
VCD‎ ۱۵۸‎ /۱ ه‏‎۱۸۹‎ک‏ ‎۱۳۹۵

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید