ماسارو ايموتو؛ [مترجم] نفيسه معتکف
۱۳۹۷-۱۱-۰۹

نيروي حقيقي آب: به آب پيام بده و به خواسته‌ات برس

ن ‎۷۹۳ الف ‎ ۲۹۱‎ /۲۱۲

 این کتاب شامل 5 فصل است: فصل اول: مرحله کشف، فصل دوم: شناخت آب، ذهن وجسم را دگرگون می کند، فصل سوم: آب به نیروی حیات جانی تازه می بخشد، فصل چهارم: استفاده از قدرت واقعی آب در زندگی، فصل پنجم: گفتگو با آب در طول زندگی.

درچکیده پشت جلد میخوانیم این کتاب بی نظیر، ارتباط عمیق وابدی ما را با آب نشان می دهد با احترام گذاشتن با آب ونثارعشق وقدر دانی به آن ارتعاشاتی شفابخش دریافت می کنید. اگر نگرش شما مثبت باشد آب تغییر می کند شما تغییر می کنید ومن تغییر می کنم چون ما از آب هستیم وبه زندگی دلخواه خود می رسیم.

تصاویر زیبای کتاب نشان می دهد که آب می تواند شفا دهد وبنا به قصد ونیت ما دگرگون شود.

 هیچ رویدادی در جهان تصادفی نیست، روزی اگر گفته می شد آب فلان مکان تبرک گردیده، یافلان عارف بزرگ با آبی به درمان مریدانش پرداخته یا می پردازد می گفتند همه اینها خرافات است اما ماسارو ایموتو جسورانه گامی بزرگ برداشته ویک تنه همه زندگی خودرا وقف پرسشی می کند که ذهن بسیاری از مردمان پیشین وحال حاضر را به خود مشغول داشته است.

برای کسانی که دوست دارند پس از گذشت قرنها بحث وجدل وانکار مدعیان واصرار عارفان به صورتی کاملا شفاف وآشکار پی به اسرار محبت برده راز چشمه های درختان واماکن مقدس را در یابند این کتاب زیباترین وگویا ترین مرجع خواهد بود.

دکتر ایموتو می گوید با اینکه اساسارشته تحصیلی من علوم نبود برای مدتها بر روی آب مطالعاتی داشتم ودر سن چهل وسه سالگی با شگفتی وراز ورمز آب مواجه شدم ویکی از همکارانم مرا با نوعی آب آشنا کرد که تأثیری معجزه آسا در پادرد من داشت این تجربه مرا شیفته کرد و به مرور متقاعد شدم که آب اطلاعاتی را جذب خود می کند منظور من از اطلاعات تمام عوامل بیرونی تأثیر گذار برروی ذهن وجسم است  من طی سالها متوجه شدم کیفیت آب به واسطه اطلاعاتی که جذب می کند دگرگون می شود. این نظرمورد استقبال قرار نگرفت ومن لازم بود با تحقیقاتی ملموس این نظر را ثابت کنم.

دکتر ایموتو مینویسد: روزی به طور اتفاقی کتاب روزی که صاعقه زنی خانه دار را تعقیب کرد و اسرار دیگر علوم را مطالعه کردم و به این مطلب برخورد کردم که میلیونها سال است هرگز پیش نیامده دو بلور برف شبیه هم باشد فکری به ذهنم رسید اگرمی گذاشتم آب یخ بزند و بلورهای آن را از نظر میگذراندم چه؟

سرانجام در سپتامبر 1994 دکتر ایموتو توانست ازبلورهای یخی زیبا عکس بگیرد وبمدت 5 سال بدنبال جمع آوری عکس از بلورهای آب شد ودر سال 1999 کتابی به نام پیامهای آب چاپ شدکه با استقبال عموم مردم مواجه شد.

آقای ایموتو در پایان مقدمه خود می نویسد: اگر با خواندن این کتاب فرصتی برایتان پیش بیاید که با دیدی مثبت به آب بنگرید وشاد وسلامت زندگی کنید بزرگترین لذت را نصیب من نویسنده کرده اید عشق وقدر دانی خودرا نثار تمام خوانندگان این کتاب ممی کنم.

دکتر ایموتو در فصل اول: مراحل کشفیات خودرا بیان می کند واینکه چگونه شروع کرد؟ وضعیت آب طبیعی، لوله کشی، معدنی چگونه بود؟اینکه ضمیر آگاه مردم آب را دگرگون می کند صحبت می کند.

در فصل دوم: درباره اینکه شناخت آب ذهن وجسم را دگرگون می کند، آب و هدو ، طب هدو،واقعیت موجود در اینکه نگرانی دلیل اغلب بیماریهاست او در جدولی رابطه ی هدو بین عواطف واندامهای بدن را بیان می کند بطور مثال: کینه  اندامهای اصلی که همراه با عواطف طنین ایجاد میکنند  در مورد کینه پوست در گیر می شود هدوی بیماری زخم پوست کله ها جوشها وکلا ناراحتی های پوستی ( که این مطلب را در کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین هم خواندم)  واز جمله عواطفی که با این بیماری حذف می شود واز بین می رود حس حق شناسی است. ودیگر موارد که توصیه میکنم با مطالعه این کتاب به این مطالب ارزشمند دست یابید.

در فصل سوم: دکتر ایموتو از  جمع آوری اطلاعات بیماریها صحبت می کنداو می گوید بیماری هم هدو دارد وما می تونانیم به کمک دستگاه اندازه گیری هدو هدوی بیمار را اندازه گیری کنیم وهدو را بفرستیم تا ارتعاش غیر طبیعی را تنظیم  کند وقتی ارتعاش بیمار به حالت عادی برگردد حال او خوب می شود.در این کتاب ماجرای دختری که دکتر ایموتو از روی یک تار مویش بیماری لا علاجش راتشخیص داده بود ودرمان شدصحبت شده که بسیار جالب است.

در این کتاب همچنین میخوانیم نام وعکس هر کسی، حامل اطلاعات بیماری اوست و نیز درباره بیماریهایی که تصور می شود وراثتی است واینکه بیماری در برابر عواطف منفی واکنش نشان می دهد همچنین در مورد سارس که یک نوع بیماری حاد دستگاه تنفسی است واینکه چرا بوجود آمد؟ دکتر ایموتو خاطر نشان می کند که توجه کردن راهی است برای انرژی دادن، وقدرت کلام ما(که این مطلب هم در کتاب فلورانس اسکاول شین یاد آوری شده) وعشق وقدر دانی ضریب بالایی از ایمنی ایجاد می کند.

ودر فصل چهارم: با غذاهایی با هدوی خوب آشنا می شویدو در یک جدول مواد غذایی  با هدو برای مصونیت، هدو برای ضد تنش و هدو برای ضد افسردگی ودرصد آنها آشنا می شوید آقای ایموتو خاطر نشان می کند گرم کردن غذا در مایکروویو هدوی آن را مختل می کند وهمچنین اضافه می کند موسیقی خوب به سلولهای ما می رسد.

ونهایتا در فصل پنجم: بیان می کند که همه چیز به ذهنیت خودت بستگی دارد.

در این کتاب ارزشمند نیز مانند سایر کتب در این باره عکسهایی از بلورهای زیبای آب نشان داده شده که انسان را به شگفتی می کشاند امیدوارم شماهم با خواندن این کتاب مثل من پر از شادی وامید شوید
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید