کتابخانه‌های رضوی در سال جدید نخستین نمایشگاه مناسبتی را برگزار کردند:
۱۴۰۲-۰۱-۰۸

سال نو همراه با ترنمی از عطر قرآن در نمایشگاه کتاب «بهار در بهار» کتابخانه‌های رضوی

کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی نخستین نمایشگاه مناسبتی خود در سال جدید همراه با ترنمی از عطر قرآن با عنوان «بهار در بهار»را برگزار کردند.

به گزارش گنجینه رضوی، اشاعه فرهنگ کتابخوانی و آشنايي مراجعان با رهنمودهای پر برکت قرآن، تكريم و تعظيم شعائر الهي و عرض ارادت به ساحت مقدس امیر مومنان حضرت علی و امام حسن مجتبی علیهما السلام، آیین‌های نوروز و جشن‌های ایرانیان در فصل بهار از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است که منابع و متون مرتبط با این موضوعات طی نمایشگاهی به مخاطبان معرفی می‌شود.  
چشم‌انداز نوروز از نظرگاه اسلام و تاريخ، جشن‌ها و آيين ايرانيان، صحيفه روزه داران، رمضان ضيافت الله، نور رضوان در طلوع ماه رمضان، بیان الفرقان فی توحیدالقرآن، علوم قرآنی، سیری در علوم قرآنی، شان نزول آیات قرآن، ره توشه عابدان: ترجمه کتاب المراقبات فی الاعمال السنه، شهود و شناخت ترجمه وشرح صحیفه سجادیه از جمله منابع چاپی است که در این نمایشگاه‌ها برای مطالعه در دسترس قرار دارد.
همچنین نرم افزارهای صحیفه سجادیه گویا، منتخب مفاتیح الجنان، دعا ومناجات، نرم افزار رمضانیه، مفاتیح الجنان گویا ، نجوا 2، سیر درملکوت: مناجات امام علی (ع)، مناجات امام سجاد (ع) (خمسه عشر) و دیگر محصولات نرم افزاری بخش دیگر این نمایشگاه‌ها را تشکیل می‌دهند.
كتابخانه تخصصي علوم قرآن و حديث واقع در کتابخانه مرکزی حرم مطهر، كتابخانه امام رضا(ع) بيرجند كتابخانه حسينيه امام رضا ،كتابخانه آیت الله حاج شیخ مجتبی قزويني(ره) و كتابخانه مجتمع فرهنگي امام خميني (ره) از جمله کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی هستند که به برگزاری نمایشگاه اقدام کرده‌اند.

 

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید