۱۴۰۲-۰۱-۳۱

راهنمای جامع ايران‌گردی

مجموعه مصوّر حاضر، دربردارنده معرّفی نقاط گردشگری کشور ایران، به تفکیک استان‌ها و شهرستان‌ها، به همراه اطلس راه‌های ایران است.

      در این اثر، تلاش شده است تا مهم‌ترین نقاط دیدنی ایران، اعم از آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری، معرّفی شود. نشانی، مشخّصات کلّی، پیشینة تاریخی، ویژگی‌های منحصر به فرد و تصویری از هر منطقه، مطالبی است که در هر بخش ذکر شده است. این اثر، راهنمای مناسبی برای آشنایی با مهم‌ترین نقاط گردشگری و شناخت بهتر جاذبه‌های زیبای ایران و استفاده در سفرهاست.
      بي شك مسافرت، تفريح و گردش يكي از لذت بخش‌ترين تجربه هاي افراد در طول زندگي‌شان است. يكي از دلايل اصلي نرفتن به مسافرت، آگاهي لازم نداشتن در مورد سفر و مكان سفر است. كتاب راهنماي جامع ايران‌گردي، بيش از 750 نقطۀ ديدني توريستي ايران را معرفي مي‌كند. به ترتيب الفبايي عنوان استان‌هاي كشور تنظيم شده است و در هر استان به جاذبه‌هاي گردشگري آن پرداخته است و ضمن معرفي كامل مكان، تصاوير رنگي بسيار زيبايي از منطقه را داراست. در پايان، نقشۀ راه‌هاي ايران را در مقياس 1:2750000دارد. جدول فاصلۀ شهرها  و نقاط مهم و نقشۀ راهنماي خطوط هوايي ايران، پايان بخش كتاب است.

پدید آور: حميد اعلمي

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید