مجید غلامی جلیسه
۱۳۹۷-۰۷-۲۶

کتابشناسی توصیفی آثار منتخب جشنواره های کتاب ایران سال 95

1396 376ک55/ 015م

نقش سازنده برگزاری جشنواره های تخصصی کتاب، این رویداد را باید مهم برشمرد.  جشنواره های تخصصی از آن جهت که با دقت بیشتر و جامعه مخاطب مشخص و هدفمندتری برگزار می شوند، بسیار بیشتر و بهتر می توانند نشان دهنده وضعیت فرهنگ مکتوب در حوزه های گوناگون و شرایط تولید کتاب در این حوزه ها باشند.

در یک مقایسه تطبیقی در مقایسه با سال 1394 شاهد افزایش کمی جشنواره های کتاب و همچنین کتابهای برگزیده در این جشنواره ها هستیم. تعداد جشنواره ها و جوایز از 23 مورد در سال 94 به 37مورد در سال 95 افزایش یافته است. همچنین تعداد کتابهای برگزیده و شایسته قدردانی از 344 عنوان به 473 عنوان کتاب افزایش یافته است.

کتابشناسی توصیفی آثار منتخب جشنواره های کتاب ایران 1395 به معرفی مجموعه جشنوارههای کتاب در سال 1395و همچنین معرفی کتابهای برگزیده وشایسته تقدیر دراین جشنواره پرداخته است.

در ابتدای کتاب جایزه های سالانه کتاب شامل سی و چهارمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، بیست و چهارمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، بیست و سومین دوره جایزه کتاب سال دانشجویی و هجدهمین دوره همایش کتاب سال حوزه آمده است. در پایان هم نمایه موضوعی آثار منتخب، نمایه آثار منتخب، نمایه پدیدآورندگان آثار منتخب و نمایه ناشران آثار منتخب گنجانده شده است.

این کتاب ارزشمند در قسمت مرجع تالار محققان نگهداری می شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید