۱۴۰۲-۰۹-۱۳

کتابخانه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره)

مجتمع فرهنگی، هنری امام خمینی (ره) همزمان با ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام خجسته و مبارک میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقیه ا… الاعظم (عج) در سال ۱۳۷۹ در مجاورت آرامگاه ربیع بن خثیم معروف به خواجه ربیع افتتاح شد. مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) از دو موسسه فرهنگی آستان قدس رضوی یعنی سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد و همچنین مرکز آفرینش های هنری آستان قدس رضوی به صورت مستقل از یکدیگر تشکیل گردیده است.

کتابخانه  مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره): بیش از 40 هزار نسخه کتاب چاپی و حدود ۲۰ عنوان نشریه ادواری را برای مقاطع دانش آموزی (ابتدایی ، دبیرستان ، پیش دانشگاهی وکنکور) فراهم آوری و در اختیار آنها قرار داده است .در حال حاضر تعداد اعضای این کتابخانه بیش از 23 هزار نفر می باشند.
این کتابخانه دارای بخشهای مختلف از جمله تالار مطالعه قفسه باز، تالار مرجع، تالار مطبوعات(بخش مطبوعات این کتابخانه دارای20 نسخه روزنامه ومجلات  با موضوعات خانوادگی و روانشناسی و اطلاعات عمومی وکودک و نوجوان می باشد)، واحد امانت کتاب،  واحد منابع دیداری و شنیداری ، اتاق مطالعه ویژه ،ایستگاه مطالعه دیجیتال و میز جستجوی مراجعین و … ویژه پسران و دختران می باشد. در این کتابخانه خدمات روانشناسی و مشاوره رایگان نیز ارائه می شود.
این کتابخانه همه روزه از 15/7 الی19 وروزهای جمعه ازساعت 9 الی 19درخدمت  مراجعان محترم می باشد.
نشانی : خیابان خواجه ربیع 23 ،کتابخانه مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره)
تلفن بخش آقایان: 37411100-051 و تلفن بخش بانوان :37414621-051

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید