۱۴۰۲-۰۹-۱۵

شاهکار نقاشی: فاخرترين آثار نقاشان معروف جهان با پسوندهاي PSD, TIFF, JPG

مجموعۀ فاخرترین آثار نقاشان معروف جهان با عنوان شاهکار، شامل آثار نقاشان معروف با فرمت‌های مختلف JPG ، TIFF و PSD برای هر سلیقه‌ای.

      نقاشی یکی از رشته‌های اصلی هنرهای تجسمی و قدمت آن شش برابر زبان نوشتاری است. اولین نقاشی‌های یافت‌شده در غارها حاکی از آن است که انسان‌های اولیه با کشیدن نقش حیوانات، با شکارشان به نوعی ارتباط برقرار می کردند. هنر نقاشی از بروز احساس و جوشش درون هنرمند و ابلاغ پیام تا بیان موضوعات تعیین شده را در بر می‌گیرد و هنرمند نقاش آنچه را که می‌خواهد، توسط اشکال و رنگ‌ها روی سطوح کوچک و بزرگ با ابزار و شیوه‌های گوناگون، نقاشی نموده و توسط آن با دیگران ارتباط برقرار می‌کند.

      نقاشی، به کار بردن رنگ دانه محلول در یک رقیق کننده و یک عامل چسباننده (چسب) بر روی یک سطح نگه‌دارنده مانند کاغذ، بوم یا دیوار است. این کار توسط نقاش انجام می‌شود. در نقاشی سبک‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. رئالیسم (واقع گرایی)، امپرسیونیسم (برداشت گرایی)، کوبیسم (حجم گرایی)، مدرنیسم (نوگرایی)، آبستره (انتزاعی) و پست مدرنیسم (فرا نوین)، تعدادی از معروف ترین سبک های نقاشی هستند.

      مجموعۀ فاخرترین آثـار نقاشان معروف جهان در قالب ۲ دی وی دی گردآوری شده است.

عوامل تولید: مؤسسۀ فرهنگي لوح گسترش دنياي نرم‌افزار سينا
مشخصات نشر: تهران: مؤسسۀ فرهنگي لوح گسترش دنياي نرم‌افزار سينا، ‎۱۳۹۸.
DVD ROM‎ ۷۵۹‎ ل‏‎۷۱۹‎ش‏ ‎۱۳۹۸

برچسب ها:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید