۱۴۰۲-۱۱-۲۱

The Life of Mohammad the Prophet of Allah

کتاب The Life of Mohammad the Prophet of Allah یک چشم انداز به آینده اسلام در دنیای کنونی ارائه می‌دهد. با خواندن این اثر، شما به نحوه شکل‌گیری و تکامل اسلام و همچنین تأثیرات بزرگ آن بر جوامع مختلف در طول تاریخ پی خواهید برد.

   Authors: E. Dinet and Sliman Ben Ibrahim

 Dewey No. : 297.93D583L1918

        این کتاب نفیس در قالب 177 صفحه و در 10 فصل نگارش یافته است. نصرالدین بن ابراهیم و اتین دینت نویسنده های این اثر تاریخی هستند. این کتاب به زبان انگلیسی نوشته شده است و در زمان انتشار فقط 1000 نسخه از آن در دنیا چاپ شده که یکی از این نسخه‌ها در بخش نفایس کتابخانه آستان قدس رضوی نیز موجود است.
" زندگینامه محمد پیامبر خدا"، یک اثر تاریخی جذاب است که به زندگی حضرت محمد (ص) می‌پردازد. این کتاب، از قبل از به دنیا آمدن حضرت محمد، یعنی ازدواج عبدالله با آمنه، پدر و مادر حضرت محمد، آغاز می‌شود و تا پایان عمر این بزرگوار ادامه می‌یابد. همچنین، اتفاقات پس از درگذشت پیامبر و تأثیرات اسلام در قرون وسطی و دوران رنسانس نیز در این کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرد.
یک نکته جالب درباره این کتاب برای فارسی‌زبانان این است که نویسنده هیچ تصویری از حضرت محمد (ص) در این کتاب قرار نداده است. و به گفته خودش او این کار را از نویسندگان ایرانی وام گرفته است که برای احترام به پیامبر و همچنین عجز نقاشان در به تصویر کشیدن صورت این والا مقام، از به توصیر کشیدن صورت پیامبر خود داری می کند.
کتاب دارای 10فصل و در انتها دارای نمایه عکس ها، کتابشناسی، فهرست ترجمه جملات عربی مندرج در متن و....است

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید