با حضور چهره برتر کارآفرینی کشور
۱۴۰۲-۱۱-۲۱

جشن کارآفرینی و مهربانی به همت خادمیاران کتاب رضوی برگزار شد

خادمیاران کتاب آستان قدس رضوی، جشن کارآفرینی و مهربانی را با حضور علیرضا یونچی، چهره برجسته کارآفرینی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در مشهد، خیابان رسالت ۱۶۴ برگزار کردند.

به گزارش گنجینه رضوی،در این جلسه پرنشاط پس از اقامه نماز جماعت،  یکی از خادمیاران کتاب آستان قدس رضوی با بیان نکاتی درباره اهمیت کار و کارآفرینی در اندیشه اسلامی به تداوم کمکهای آستان قدس در جهت رشد و تعالی فرهنگ در مناطق محروم تاکید کرد.
علیرضا یونچی کارآفرین و داور برنامه میدون رقابت تلویزیونی استعدادیابی شغلی، در این مراسم ضمن تبریک ایام مبارک بعثت با بیان خاطراتی انگیزه‌بخش از دوران کودکی و نوجوانی خود همه اهالی بویژه نوجوانان را به ضرورت کار و کوشش و ایده‌پردازی در مسیر کسب و کار فراخواند.
وی در راستای تشویق مخاطبان به ایده پردازی در ایجاد مشاغل جدید، از اهالی خواست غذای محلی خود را تا روز بعد تهیه کنند و با رقابتی مثبت بین اهالی قرار شد بهترین غذا ثبت ملی شود و یک شرکت تعاونی برای فروش این غذاهای محلی راه‌اندازی شود.
برگزاری مراسم پرشور رقابت بین کودکان و نوجوانان حاضر درجریان یک مسابقه ورزشی و فکری از دیگر برنامه های این جشن بود.
شایان ذکر است پیشنهاد علیرضا یونچی با استقبال اهالی خوب منطقه رسالت مواجه بود و نتایج مسابقه به اطلاع ایشان رسید تا پیگیری لازم جهت ثبت ملی شدن غذای برتر و سایر امور به انجام برسد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید