۱۴۰۳-۰۳-۲۱

دوره طراحی وب برای اعضای کتابخانه امام رضا(ع) قاین برگزار شد

کتابخانه امام رضا(ع) قاین دوره طراحی وب را با حضور کارشناس هوش مصنوعی این کتابخانه برای اعضای خود برگزار کرد.

به گزارش گنجینه رضوی، صحرایی، رئیس کتابخانه امام رضا(ع) قاین هدف از برگزاری این دوره را راهنمایی شرکت کنندگان از طریق یک رویکرد پروژه محور با ترکیب عناصر علمی و فرهنگی عنوان کرد.
وی گفت: در این دوره که مدت برگزاری آن 12 جلسه است، یک مرور کلی از اصول، ابزارها و تکنیک‌های طراحی وب به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.
صحرایی با اشاره به آموزش اصول HTML، CSS و جاوا اسکریپت و ایجاد ساختار به صفحات وب برای کارآموزان، تصریح کرد:  شرکت کنندگان در این دوره آموزشی می توانند از طریق پروژه‌های عملی، مهارت‌های خود را در ایجاد وب‌سایت‌های واکنش‌گرا و از نظر بصری جذاب تقویت می‌کنند.
وی افزود: در این دوره علاوه بر آموزش مهارت‌های فنی، کارآموزان مضامینی چون تاریخ فرهنگ و هنر را در طراحی وب سایت خود در نظر می گیرند که این امر می تواند در کنار تقویت رویکرد خلاقیت و تفکر انتقادی، طراحی صفحات وب را به زمینه‌های فرهنگی گسترده‌تر متصل کند.
صحرائی اظهار کرد: در پایان دوره، شرکت‌کنندگان خواهند توانست مجموعه‌ای از پروژه‌های طراحی وب را توسعه داده که هم مهارت فنی و هم دیدگاه خلاقانه آن‌ها را منعکس می‌کند و در کنار این امر آنها به مهارت های مورد نیاز برای مطالعات یا شروع پروژه‌های مستقل در طراحی وب مجهز خواهند بود.
گفتنی است مهندس حمیدرضا رضاپور کارشناس ارشد مهندسی نرم افزار گرایش هوش مصنوعی و رباتیک و از پرسنل پیمانی کتابخانه امام رضا(ع) قاین مدرس این دوره آموزشی است.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید