همراه با یکی از اعضای قدیمی تالار محققان از کشور عراق
۱۴۰۳-۰۴-۰۶

15سال مطالعه در جوار امام رضا(ع) تا کسب مقطع دکتری

دکتر محمود الجبوری کارمند دیوان محاسبات عراق یکی از قدیمی ترین اعضای تالار محققان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی است که بیش از 15 سال سابقه عضویت در این تالار را دارد.

به گزارش گنجینه رضوی، وی رشته حسابرسی ارشد در مقطع فوق لیسانس و حسابداری در مقطع دکتری را در دانشگاه فردوسی مشهد به اتمام رسانده است.  
وی در گفتگویی، به چگونگی حضور خود در کتابخانه مرکزی اشاره کرد و گفت: زمانی که برای ادامه تحصیل به مشهد آمدم و در ین شهر ساکن شدم به حرم مشرف شدم و از خادم های حرم سئوال کردم کتابخانه کجاست و یکی مسیر را به من نشان داد و از آن زمان بخش عمده ای از زندگی علمی و تحقیقاتی من در این مکان سپری شده است.
الجبوری ادامه داد: من محقق هستم و به کتاب در زمینه های مختلف اعم از فلسفی، علمی و تخصصی علاقه دارم و این علاقه من را به سمت کتابخانه کشاند تا با بخش های مختلف آن آشنا شوم.  
وی، نشر علم و ارائه مقالات علمی برای سایر محققان را تلاشی برای ادای دین به این مکان مقدس عنوان کرد و گفت:  دوست دارم نامم در حرم امام معصوم ماندگار باشد و برای این امر یک نسخه از رساله دکتری خود را به تالار محققان اهدا کردم.
این پژوهشگر، به خدمت افتخاری خود در صحن غدیر به عنوان راهنمای زائران عرب زبان اشاره کرد و مطالعه در جوار این امام رئوف را به عنوان بهترین خاطره زندگی خود عنوان کرد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید