۱۴۰۳-۰۵-۰۱

از مدینه تا کربلا در کلام امام حسین(ع)

کتابی است نوشتۀ آیت الله محمد صادق نجمی و توسط دکتر محمدرضا فخر روحانی ترجمه شده است. ناشر، مؤسسۀ خورشید پشت ابر است و کتاب، در لندن چاپ شده است.

    From Medina to Karbala in the words of Imam al-Husayn/ Muhammad-Sadiq Najmi; translated and annotated by Muhammad-Reza Fakhr-Rohani.- Birmingham: Sun Behind the Cloud Publications; Karabala: Imam al-Husayn's Sacred Sanctuary, 2012.  
297 .953 N 162 F
"از مدینه تا کربلا در کلام امام حسین(ع) " کتابی است نوشتۀ آیت الله محمد صادق نجمی و توسط دکتر محمدرضا فخر روحانی ترجمه شده است. ناشر، مؤسسۀ خورشید پشت ابر است و کتاب، در لندن چاپ شده است.
      مجموعۀ کامل سخنان امام حسین (ع)، چه شفاهی و چه کتبی، از شروع صحبت با ولیدبن عتبه، حاکم مدینه و مروان بن حکم تا آخرین کلامی که از دو لب مبارک در روز عاشورا خارج شد، در این کتاب گردآوری شده است.
      درک و دریافت حقیقت  قیام و حقانیت امام حسین (ع) با مطالعه و مرور کلام خود ایشان، بسیار دقیق  و ظریف با متن اصلی عربی از امتیازات کتاب به شمار می‌رود. کتاب، منبعی متقن و موثق از بیان واقعۀ کربلا و مواجهۀ کفر و اسلام و حفظ پیام نهضت امام حسین(ع) برای خوانندگان به زبان انگلیسی است.
      شیخ محمد سعید بهمن پور، رئیس مرکز تحقیقات اسلامی لندن، دکتر جان اندرو مارو، استادیار و عضو هیئت علمی مرکز Ivy Tech و نیز دکتر پیتر فورد، استادیار مطالعات اسلامی و الهیات در بیروت از خوانندگان و تأییدکنندگان کتاب هستند...       

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید