۱۳۹۳-۰۷-۱۲

تالار مطالعه و گردش کتاب جوانان و نوجوانان دختر

تالار مطالعه و گردش کتاب  جوانان و نوجوانان دختر در مهرماه 1381 در طبقه منهای یک کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در سالنی به مساحت 220 متر مربع جهت استفاده  دانش آموزان مقاطع راهنمايي و دبيرستان درنظر گرفته شده ، كه براي ورود به تالار و استفاده از خدمات آن ، داشتن كارت عضويت ( نوجوانان كد 7- نخبگان نوجوان كد اختصاصي70 - جوانان كد عضويت 6- طلاب حوزه‌هاي علميه سال اول و دانش آموزان پيش دانشگاهي كد اختصاصي  60 ) الزامي است. اعضاي تالار مي توانند در هر نوبت 3 كتاب به مدت يك ماه به امانت ببرند. در ضمن خدمات تمديد كتاب حذف گرديده است . همچنين اعضاي تالار  علاوه بر امكانات ( مطالعه و امانت ) بخش جوانان مي توانند در صورت نبودن كتاب مورد درخواست  2 كتاب از بخش گردش كتاب نيز به امانت ببرند. زائران محترم و مراجعان غیر عضو نیز می توانند با ارائه کارت شناسایی و کارت میهمان از سالن مطالعه اين تالار  استفاده كنند.
در صورت مفقود يا مخدوش كردن كتاب عضو موظف به تهيه اصل كتاب و در صورت پيدا نشدن اصل كتاب مشابه آن را خريداري و به تالار تحويل نمايد.
آوردن كيف، کتاب و وسایل شخصی به داخل تالار ممنوع مي باشد و مراجعان مي توانند از منابع تالار جهت مطالعه و امانت استفاده نمایند.
تالار جوانان و نوجوانان دختر دارای مجموعه ای غنی مشتمل بر 58335 نسخه كتاب در رشته هاي مختلف و مناسب جوانان و نوجوانان مي باشد كه هر ماه كتب جديد نيز خريداري و به مجموعه افزوده مي گردد. . در این تالار کتابهای مرجع بسیار ارزشمند شامل دایره المعارفها، فرهنگ ها، اطلاعات عمومی و دانشنامه ها جهت استفاده مراجعان در تالار موجود می باشد. تعداد اعضاي تالار جوانان و نوجوانان دختر تا كنون 40100 نفر مي باشد.
جستجوی رایانه‌ای منابع، امکان مطالعه منابع کتابخانه در داخل تالار، کپی‌برداری از منابع، معرفی به تالارهاي قفسه باز بانوان، مخزن بسته  جهت مطالعه و بخش گردش كتاب بانوان، گردش كتاب آقايان جهت امانت منابع و پیگیری منابع مورد درخواست مراجعان از خدمات این تالار می‌باشد.
•    جهت جستجوي اينترنتي مي توانيد از طريق سايت سازمان library.razavi.ir  اقدام نماييد.
•    تلفن: 32232004-051  داخلی 3345
•    تلفن مستقیم: 32238501-051

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید