۱۳۹۳-۰۷-۱۲

تالار قفسه باز آقایان

تالار قفسه باز آقایان در سال 1358 رسما افتتاح شد و تمامی منابع آن از منابع موجودی مخزن بسته تامین گردید در ابتدا به صورت سالن مطالعه عمومی اداره می شد ولی به مروز زمان تالار کودکان و نوجوانان و سپس محصلین و دانش آموزان از تالار قفسه باز آقایان منفک شد.
ورود به این بخش منوط به داشتن کارت عضویت با کدهای 1-2-3-4-5 و 21-30-31-40 یا اخذ کارت میهمان با ارائه کارت شناسایی معتبر از درب ورودی کتابخانه می باشد این تالار به صورت میانگین ماهانه پذیرای حدود 25000 نفر مراجعه کننده می باشد. این مجموعه دارای بیش از 100000 نسخه کتاب در موضوعات مختلف است و به دانشجویان اعم از کاردانی،کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا و تمامی طلاب حوزه های علمیه ارائه خدمات می نماید.
ورود کتابهای کنکوری و پیش دانشگاهی به تالارها ممنوع بوده و آنان می توانند از تالار جوانان و نوجوانان استفاده نمایند.
لازم به توضیح است که کتابهای این بخش به امانت داده نمی شود و فقط مخصوص مطالعه در تالار است.
خدمات این بخش شامل:
- جستجوی رایانه ای: این کار از طریق جستجو در عنوان، موضوع، پدید آورنده (نویسنده) و یا ترکیبی از هر کدام انجام می گردد، در صورتی که مراجعان شخصا بخواهند این کار را انجام دهند با استفاده از سیستمهایی که به همین منظور در تالار موجود است استفاده می نمایند وگرنه کتابداران این جستجو را انجام خواهند داد.
- معرفی به مخزن بسته:
اگر مراجعه کننده ای بنا به دلیلی (نبودن کتاب در مجموعه – ارسال کتاب به صحافی- دردست مطالعه بودن کتاب و ...) نتوانست به منبع مطالعاتی خود در تالار دست یابد در صورت وجود آن کتاب در مخزن می تواند با دریافت برگه معرفی به بخش مخزن بسته که توسط کتابداران تکمیل می گردد، کتاب مورد نظر را از آنجا تهیه و در تالار قفسه باز مطالعه می نمایند.
- معرفی به تالار محققان:
برای استفاده از پایان نامه ها و برخی منابع مرجع مراجعان به بخش مرجع هدایت می شوند.
- معرفی به تالار کتب خارجی :
در صورت نیاز مراجعان به منابع لاتین ( مرجع و غیر مرجع) مراجعان به آن بخش هدایت می شوند.
- معرفی به واحد کپی:
اعضاء این تالار می توانند با به امانت گذاشتن کارت عضویت و میهمانان با کارت شناسایی معتبر و دریافت فرم مخصوص کپی ، از بعضی یا تمام صفحات کتابی که نیاز دارند از طریق واحد مربوط ، کپی تهیه نمایند.
•    جهت جستجوي اينترنتي مي توانيد از طريق سايت سازمان library.aqr.ir  اقدام نماييد.
•    تلفن: 32232004-051  داخلی 3365 و 3366

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید