۱۳۹۸-۰۲-۲۲

50 اقدام فوری برای کاستن استرس

استرس کلمه ای است که اغلب ما در صحبت های روزانه خود از آن استفاده می کنیم. مدارک و شواهد فراوانی وجود دارد که ما در دوران استرس زایی به سر می بریم. به استناد گزارشی مربوط به سال 2011 استرس مهم ترین دلیلی است که کارکنان مرخصی های استعلاجی می گیرند و استرس دومین بیماری مرتبط با کار است.

در این کتاب به 50 نکته اشاره شده که به کمک آنها می توانید با استرس خود مقابله کنید؛ بدانید که استرس چگونه بر شما اثر می گذارد؛ بیاموزید که با پاکسازی خانه و با کنترل مخارج خود چگونه از میزان استرس تان بکاهید. همچنين در این کتاب بهترین راه برای مدیریت استرس، رعایت یک برنامه غذایی سالم، ورزش فراوان، خواب و قرار گرفتن در آرمیدگی معرفي شده است. شما در اين كتاب مي آموزيد كه بايد براي غلبه بر استرس، طرز فكر خود را تغيير بدهيد و در صورت لزوم از مكمل هاي مناسب استفاده كنيد.

در انتهاي كتاب مكمل هاي غذايي ضد استرس مثل آشواگاندها، الوترو، هوپس، امگا3، گل ساعتي و سنبل كوهي همراه با توضيحاتي مختصر آورده شده و همچنين اصطلاحات رايج به كار رفته در كتاب از جمله آدرنالين، دوپامين، اندروفين، ملاتونين و... توضيح داده شده است.

مولف/نویسنده/عکاس
منبع
شماره دیویی: پ 426 گ 9042 / 155

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

HTML محدود