۱۳۹۸-۰۳-۱۲

جلوۀ امام‌خمینی در کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی

هم‌زمان با فرا رسیدن ایام ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، نمایشگاهی از کتاب، تمبر و تصاویر تشییع باشکوه پیکر ایشان در کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی برپا شده است.

به گزارش گنجینۀ رضوی، رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از برپایی نمایشگاه سه محصوله در این کتابخانه خبر داد. وی اظهار داشت: در این نمایشگاه، مجموعه‌ای از کتاب‌ها با موضوع امام‌خمینی، تاریخچۀ زندگی، اندیشه‌ها و راهبردهای ایشان به نمایش درآمده است. محمدجواد قوی اظهار داشت: «سلوکی ملکوتی»، «مبارزات امام‌خمینی به روایت اسناد»، «سیرۀ اخلاقی‌تربیتی امام‌خمینی»، «مناسبات امام‌خمینی با حرکت‌ها و مبارزان اسلامی» و «آزادی و دموکراسی در اندیشۀ امام‌خمینی» بخشی از کتاب‌های به نمایش درآمده است. وی خاطرنشان کرد که آثار به نمایش درآمده از قابلیت امانت به اعضا برخوردار است.

قوی همچنین از نمایش مجموعه‌ای از تمبرهای چاپ شده با تصویر امام‌خمینی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در این بخش، تمبرهای چاپ شده با تصویر امام خمینی از آغاز انقلاب تاکنون به نمایش درآمده است.

وی در ادامه، به نمایش تصاویر تشییع پیکر امام راحل اشاره کرد و توضیح داد: در این نمایشگاه، منتخبی از تصاویر تشییع با شکوه پیکر مطهر امام‌خمینی و تصاویری از بیت ایشان به نمایش درآمده است که اصل این تصاویر در مرکز اسناد آستان قدس موجود است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید