خدمات کتابخانه گویای رضوی

. عضویت رایگان در کتابخانه 
. ارائه خدمات و استفاده از تجهیزات موجود در محل کتابخانه
. تهیه کپی از منابع اطلاعاتی موجود در کتابخانه بر روی  DVD  و یا هرنوع حافظه جانبی دیگر
. خدمات امانت منابع 
. استفاده از خدمات کتابخانه سیار و تحویل  رایگان منابع درخواستی در محل مورد درخواست اعضای کتابخانه
. ارسال منابع درخواستی اعضای کتابخانه گویای رضوی به سراسر ایران از طریق پست

نشانی: خیابان طبرسی، چهارراه مجلسی ، خیابان مجلسی غربی 1 .        
تلفن آقایان: 32713070-051
تلفن بانوان: 32700115-051

نظرسنجی

نظرتان در مورد سایت چیست؟

انتخاب‌ها
۱۳۹۹-۰۶-۲۲
درانتشارات آستان قدس رضوی۱۲ عنوان کتاب صوتی تولید شد.
به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، ۱۲ عنوان کتاب صوتی را با موضوع سیره و زندگانی امام رضا(ع) در دو حوزه کودک و نوجوان و بزرگ‌سال تولید کرده است.

به گزارش آستان نیوز، مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: تغییر سبک زندگی مردم، استفاده افراد از شبکه‌های اجتماعی و شیوع گسترده ویروس کرونا سبب شد که فضای مجازی بیش‌ازپیش مورداستفاده مردم قرار بگیرد. به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) نیز با برنامه‌ریزی گسترده در سه حوزه تولید، توزیع و ترویج کتاب در عرصه فضای مجازی ورود جدی داشته و برنامه‌های فراوانی نیز در دست اقدام دارد.
 حسین سعیدی گفت: به نشر تلاش دارد با بهره‌گیری از نشر الکترونیک، تولید کتاب‌های صوتی، فروش مجازی و ترویج کتاب‌خوانی از بسترهای مختلف غیرحضوری به‌عنوان ناشری فعال در فضای مجازی شناخته شود. برنامه‌ریزی‌های به نشر برای دستیابی و ورود به حوزه نشر الکترونیک از سال قبل شروع‌شده بود که ورود کرونا به کشور به فعالیت‌های مجازی به نشر سرعت بخشید.
ورود به نشر به عرصه گویا سازی کتاب
وی تأکید کرد: درگذشته تنها ۴ عنوان کتاب صوتی در به نشر تولیدشده بود ولی در ماه‌های اخیر 12 عنوان کتاب با موضوع رضوی و زندگی امام رضا(ع) با همکاری مؤسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی تولیدشده است.
 مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) ادامه داد: کتاب‌های «راز آن بوی شگفت» به قلم فریبا کلهر با گویندگی سمانه هادی، «صبح روز عید» به قلم حمیدرضا شاه‌آبادی با گویندگی شهرام شکیبا، «باران دوشنبه» و«نشانه‌ها» به قلم سید عباس صحفی و ابراهیم حسن بیگی با گویندگی سید احمد هاشم‌آبادی، «ماه غریب من» به قلم مجید ملامحمدی با گویندگی سینا خدادادی ویژه کودک و نوجوانان با موضوع سیره و زندگانی امام رضا(ع) تولیدشده است.
وی تصریح کرد: کتاب«آبی‌ها» به قلم سعید تشکری با گویندگی محمد ملتجی، صادق سفید باغی، هاله صدیقیان، علی ضمیری، مهناز آسوده، «موقف» به قلم سعید تشکری با گویندگی محمد جهان پا، مصطفی جلالی، صبا صفا، رمان جذاب «دعبل و زلفا» به قلم مظفر سالاری با گویندگی حجت باغانی، مهناز آسوده، ابوالفضل اکبری، فاطمه حیدری برای مخاطب بزرگسال گویا سازی شده است.
سعیدی با اشاره به تولید ۱۷ عنوان کتاب صوتی دیگر در موضوعات امام رضا (ع)، انقلاب اسلامی و سبک زندگی اسلامی افزود: «خلوت مدیر»، «کلاغ پر»، «سنگر علاف‌ها»، «تا ابد با تو می‌مانم»، «پیرمرد و حوری»، «باد یمانی»، مجموعه شش جلدی «روزهای جنگ»، مجموعه دو جلدی «قصه‌های قشنگ ایرانی» و مجموعه چهار جلدی «یاران پیامبر» در دست اقدام است که تا سه ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد.
وی با بیان اینکه هم ‌اکنون نوار، یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن‌ ها در زمینه تولید و فروش کتاب صوتی است، گفت: مذاکره با اپلیکیشن نوار برای عرضه و فروش کتاب‌های صوتی به نشر صورت گرفته است و همچنین عرضه کتاب صوتی‌ها به مجموعه‌های مختلف آستان قدس برای استفاده دربسته‌های فرهنگی اهدایی در دستور کار است.
مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) با تأکید بر اینکه انتشار کتاب‌های صوتي نقش مهمي در اعتلاي فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه دارد، تصریح کرد: از کتاب‌های صوتی در هر زمان براي مطالعه می‌توان استفاده كرد. استفاده بهینه از زمان‌های غیر کارآمد و امکان انجام هم‌زمان کارها و کمک به یادگیری کودکان در مهارت خواندن کتاب از دیگر مزایای کتاب‌های صوتی است.
 وی ادامه داد: کتاب‌های گویا برای سالمندان، بیماران، ناتوانان، نابینایان، کم‌بینایان و معلولین فوق‌العاده مفید است. افرادی که به هر دلیلی از فعالیت‌های معمول محروم هستند، با گوش دادن به کتاب سخنگو، می‌توانند بخش زیادی از اوقات خود را به بهترین شکل پر کنند و از آن لذت ببرند.

 

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید