خدمات کتابخانه گویای رضوی

. عضویت رایگان در کتابخانه 
. ارائه خدمات و استفاده از تجهیزات موجود در محل کتابخانه
. تهیه کپی از منابع اطلاعاتی موجود در کتابخانه بر روی  DVD  و یا هرنوع حافظه جانبی دیگر
. خدمات امانت منابع 
. استفاده از خدمات کتابخانه سیار و تحویل  رایگان منابع درخواستی در محل مورد درخواست اعضای کتابخانه
. ارسال منابع درخواستی اعضای کتابخانه گویای رضوی به سراسر ایران از طریق پست

نشانی: خیابان طبرسی، چهارراه مجلسی ، خیابان مجلسی غربی 1 .        
تلفن آقایان: 32713070-051
تلفن بانوان: 32700115-051

نظرسنجی

نظرتان در مورد سایت چیست؟

انتخاب‌ها
۱۳۹۹-۰۸-۲۵
طرح پاییزه کتاب در انتشارات آستان قدس رضوی
تخفیف چهل‌درصدی بیش از2500 عنوان کتاب درطرح پاییزه کتاب انتشارات آستان قدس رضوی

مدیر عامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از ارائه تخفیف چهل‌درصدی بیش از2500 عنوان کتاب از ناشرهای مختلف هم‌زمان با طرح پاییزه کتاب در فروشگاه‌های این مجموعه خبر داد.
حسین سعیدی در گفت‌وگو با آستان‌ نیوز گفت: بیش از 2500 عنوان کتاب از حدود 200 ناشر در مدت طرح پاییزه کتاب در فروشگاه‌های انتشارات آستان قدس رضوی با 40 درصد تخفیف عرضه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه 20 درصد از این تخفیف مربوط به طرح پاییزه کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، افزود: 20 درصد دیگر از سوی انتشارات آستان قدس رضوی به این تخفیف اضافه شده است و در مجموع، مشتری می‌تواند با 40 درصد تخفیف خرید کند.
مدیرعامل به‌نشر تصریح کرد: با توجه به آغاز بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب و کتاب‌خوانی از ۲۴ تا ۳۰ آبان علاقه‌مندان به مدت یک هفته می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی خود به یکی از فروشگاه‌‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر که عضو طرح پاییزه کتاب است مراجعه کنند و با خرید تا سقف ۲ میلیون ریال، علاوه بر ۲۰ درصد تخفیف طرح پاییزه، ۲۰ درصد تخفیف هدیه نیز از به‌نشر دریافت کنند.
سعیدی با اشاره به اینکه در این فهرست، آثار ارزشمندی وجود دارد، گفت: آثاری از بنیاد پژوهش‌های اسلامی، مؤسسه آفرینش‌های هنری و مؤسسه جوانان از ناشران آستان قدس رضوی در این فهرست عرضه می‌شود.
وی ادامه داد: کتاب‌هایی نیز از ناشرانی همچون امیرکبیر، ابراهیم هادی، اسم، امام موسی صدر، آبرنگ، بنیاد پژوهش‌های قرآنی حوزه و دانشگاه، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد حکمت اسلامی صدرا، بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، بنیاد نهج‌البلاغه، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، جمکران، سپیده‌باوران، سوره مهر و کانون اندیشه جوان در این فهرست وجود دارد.
سعیدی خاطرنشان کرد: سایر آثار خارج از فهرست 2500 عنوان نیز با تخفیف بیست‌درصدی هم‌زمان با طرح پاییزه کتاب در فروشگاه‌های این مجموعه عرضه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه طرح پاییزه کتاب در نمایندگی‌های فروش به‌نشر واقع در شهرهای تهران، بیرجند، قوچان و تربت حیدریه نیز اجرا می‌‌شود، خاطرنشان کرد: هم‌چنین این طرح در فروشگاه‌‌های به‌نشر در مشهد مقدس شامل فروشگاه مرکزی واقع در خیابان امام خمینی(ره)، بولوار سجاد، بولوار امامت، خیابان دانشگاه و فروشگاه‌های اطراف حرم مطهر رضوی از جمله باب‌القبله، نواب صفوی، باب‌الجواد و طبرسی اجرا می‌شود.
مدیرعامل به‌نشر گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از فهرست این عناوین و آدرس فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر به نشانی اینترنتی behnashr.com یا behnashr.razavi.ir مراجعه کنند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید