خدمات کتابخانه گویای رضوی

. عضویت رایگان در کتابخانه 
. ارائه خدمات و استفاده از تجهیزات موجود در محل کتابخانه
. تهیه کپی از منابع اطلاعاتی موجود در کتابخانه بر روی  DVD  و یا هرنوع حافظه جانبی دیگر
. خدمات امانت منابع 
. استفاده از خدمات کتابخانه سیار و تحویل  رایگان منابع درخواستی در محل مورد درخواست اعضای کتابخانه
. ارسال منابع درخواستی اعضای کتابخانه گویای رضوی به سراسر ایران از طریق پست

نشانی: خیابان طبرسی، چهارراه مجلسی ، خیابان مجلسی غربی 1 .        
تلفن آقایان: 32713070-051
تلفن بانوان: 32700115-051

نظرسنجی

نظرتان در مورد سایت چیست؟

انتخاب‌ها
۱۴۰۲-۰۴-۰۵
تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضاعلیه السلام
مهلت دریافت آثارجشنواره بین المللی رسانه ای امام رضاعلیه السلام از سوی دبیرخانه این جشنواره تا روز شنبه 31 تیرماه 1402 تمدید شد.

دبیر اجرایی سومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام گفت: با توجه به درخواست و استقبال علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا(ع)، مهلت دریافت آثار از سوی دبیرخانه این جشنواره تا روز شنبه 31 تیرماه 1402 تمدید شد.

وحدت عماد بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا 31 تیرماه 1402 به پرتال جشنواره به نشانی mediafest.razavi.ir مراجعه کنند و در هر بخش حداکثر 3 اثر خود را در قالب های مورد تائید در این سامانه بارگذاری کنند.

وی تصریح کرد: ارتقای کمّی و کیفی محصولات رسانه ای با مضامین رضوی، شناسایی، شبکه‌سازی و تعامل بیشتر با تولید و توزیع‌کنندگان محتوای رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی در داخل و خارج از کشور، تعمیم و گسترش تولیدات رسانه‌ای مرتبط با سیره رضوی در بستر رسانه‌های گوناگون به‌ویژه رسانه‌های نوین، شبکه‌سازی و حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه‌ای رضوی و عمق‌بخشی به محتوای رسانه‌ای مرتبط با سیره و معارف رضوی عمده اهداف اصلی جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا (ع) است.

معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی ادامه داد: سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، وقف و نذر رضوی، خدمت رضوی، هویت مشهد الرضا(ع) و جهاد تبیین محورهای موضوعی جشنواره در نظر گرفته شده است

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید