خدمات کتابخانه گویای رضوی

. عضویت رایگان در کتابخانه 
. ارائه خدمات و استفاده از تجهیزات موجود در محل کتابخانه
. تهیه کپی از منابع اطلاعاتی موجود در کتابخانه بر روی  DVD  و یا هرنوع حافظه جانبی دیگر
. خدمات امانت منابع 
. استفاده از خدمات کتابخانه سیار و تحویل  رایگان منابع درخواستی در محل مورد درخواست اعضای کتابخانه
. ارسال منابع درخواستی اعضای کتابخانه گویای رضوی به سراسر ایران از طریق پست

نشانی: خیابان طبرسی، چهارراه مجلسی ، خیابان مجلسی غربی 1 .        
تلفن آقایان: 32713070-051
تلفن بانوان: 32700115-051

نظرسنجی

نظرتان در مورد سایت چیست؟

انتخاب‌ها
۱۳۹۸-۰۱-۰۸
راهنمای درخواست منابع
مراجعان و اعضای محترم کتابخانه گویای رضوی با مطالعه راهنمای درخواست منابع از این قسمت به سامانه سفارش و فراهم آوری منابع (سافام) راهنمایی شده و اطلاعات کتابشناختی کتابهای مورد نیاز خود را در سامانه ثبت می کنند تا پس از بررسی ، تهیه و در اختیار اعضای محترم قرار گیرد.

روشندل عزیز 
ضمن تشکر از انتخاب و مراجعه شما به سایت کتابخانه گویای رضوی به اطلاع می رساند، شما ضمن بهره مندی از امکانات موجود دراین سایت برای سفارش منابع درخواستی خود، می توانید از راه های ذیل اقدام فرمائید.

فهرست کتابهای صوتی موجود در کتابخانه گویای رضوی درقالب نرم افزارهای word و Eexel در قسمت لیست منابع، بارگذاری شده است. شما می توانید عنوان یا نویسنده منبع مورد نظر خود راجستجو نموده و کتاب مورد نظر تان را انتخاب نمائید وپس از آن به صورت تلفنی با شماره 32713070-051  تماس حاصل نموده یا از طریق جی میل   gooya.razavi.lib@gmail.com برای کتابخانه گویای رضوی پیغام بگذارید تا منبع مورد نظر شما، در مشهد از طریق کتابخانه سیار و تلفنی  آستان قدس رضوی و در خارج از مشهد از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به صورت رایگان به نشانی مورد نظر شما ارسال شود .

 در صورتی که  عنوان کتاب صوتی مورد  درخواست شما در فهرست کتابهای کتابخانه  گویای رضوی ، موجود نبود،ازطریق نشانی http://185.23.128.5/login.php وارد سامانه سفارش و فراهم آوری منابع سازمان کتابخانه ها موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی  شوید و پس از ثبت نام در سیستم و تکمیل فیلدهای ستاره دار ، شناسه کاربری و رمز عبور خود را مشخص نمائید . پس از آن با ورود دوباره به سیستم ، شناسه کاربری و رمز ورود خود را وارد کرده و از  قسمت منابع درخواستی، کتب درخواستی اعضا را انتخاب نمائید و از این قسمت فیلد افزودن رکورد جدید را انتخاب کرده و جدول مربوط به آن را تکمیل نمائید ، توجه شود در فیلد کتابخانه ، نام کتابخانه گویای رضوی را انتخاب نمائید و در پایان اطلاعات ثبت شده را ذخیره نمائید تا اداره سفارش و فراهم آوری  سازمان کتابخانه ها ، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی  پس از بررسی های لازم ، نسبت به تهیه کتاب و منبع اطلاعاتی درخواست شده اقدام نموده و در اختیار مراجعان محترم قرار گیرد.
 
اگر اطلاعات درخواستی شما، در سایر قالب ها مانند: کتاب چاپی، نسخه خطی، منبع  دیجیتالی، منبع سمعی و بصری، فایل  pdf، پایان نامه، نرم افزار و ...  می باشد، می توانید عنوان منبع درخواستی  خود را به صورت تلفنی و از طریق شماره ها ی 32713070-51 و 32766444-051 یا از طریق جی میل  gooya.razavi.lib@gmail.com به کتابخانه گویای رضوی سفارش دهید تا به صورت رایگان در مشهدازطریق کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی  و درخارج از مشهد یا شرکت پست جمهوری اسلامی ایران  به نشانی مورد نظر شما ارسال شود.
 
 شما می توانید درخواست ها، نظرات و پیشنهادهای خود را از طریق سایت کتابخانه گویای رضوی و در قسمت  " ارتباط با ما "، یا از طریق جی میل  gooya.razavi.lib@gmail.com و یا  از طریق تلفن های 32713070-51 و 32766444-051 با کتابخانه گویای رضوی مطرح نمائید.

افزودن دیدگاه جدید: