سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی

ارسال حدود 18هزار فراخوان سیزدهمین جشنواره کتاب سال رضوی به سراسر دنیا

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

 

دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی از ارسال 17هزار و 880 فراخوان جشنواره به سراسر دنیا به زبان‌های مختلف خبر داد.

به گزارش گنجینۀ رضوی، مهدی قیصری‌نیک با اشاره به ارسال 17هزار و 880 فراخوان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی به کشورهای مختلف جهان اظهار کرد: پیرو مذاكره با معاونت تبليغات آستان قدس رضوي 13 هزار و 671 فراخوان تبدیل شده به لینک به همراه پوستر براي مخاطبان مسلمان و مسيحي به زبان‌هاي اسپانيولي، اردو، فرانسوي، آذري، روسي، آلماني و همچنين مؤسسات اسپانيولي و آمريكايي ارسال شد.

وی همچنین از ارسال 4هزار و 209 بروشور عربي تبديل شده به لينک به همراه پوستر براي مشتركين عرب‌زبان خبر داد.

دبیر اجرایی همایش تصریح کرد: پیش از این نیز فراخوان جشنواره به 62 کشور از سه قارۀ جهان ارسال شده است. وی افزود: ارسال فراخوان به مراکز اسلامی و فعالان حوزه فرهنگ اسلامی کشورهای مختلف با همکاری نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی و بخش امور بین‌الملل دبیرخانه این جشنواره و از طریق رایزن‌های فرهنگی و خانه‌های فرهنگی ایران در خارج از کشور صورت گرفت.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود مهلت ارسال آثار را ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ اعلام کرد و گفت: ناشران و نویسندگان می‌توانند آثار منتشر شدۀ خود در سال 99 و سال جاری را به دبیرخانه جشنواره واقع در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی ارسال کنند.

 

گفتنی است، مراسم اختتامیه جشنواره، هم‌زمان با دهه کرامت، در سازمان کتابخانه‏‌ها، موزه‌‏ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار می‌شود. نویسندگان، ناشران و فعالان حوزه رضوی، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات و محورهای جشنواره به سایت جشنواره به نشانی https://library.razavi.ir/ketabsal  مراجعه کنند.

منبع:
برچسب:
پیوست:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید