سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی

ارسال 340 اثر به دبیرخانه سیزدهمین دوره جشنواره کتاب سال رضوی

۱۴۰۱/۰۲/۱۴

ارسال 340 اثر به دبیرخانه سیزدهمین دوره جشنواره کتاب سال رضوی

به گزارش گنجینه رضوی، مهدی قیصری‌نیک، از مجموع آثار دریافتی، 294 اثر در حوزه ملی و 46 اثر را در حوزه بین‌الملل عنوان کرد.
 وی تصریح کرد: بخش عمده‌ای از آثار در حوزه بین‌الملل از کشورهای انگلستان، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، آذربایجان، ترکیه، اندونزیایی و برخی کشورهای آفریقایی از جمله نیجریه با همکاری جامعه المصطفی العالمیه، مجمع جهاني اهل بيت(ع) و رايزن‌هاي فرهنگي جمهوري اسلامي ایران در کشورهای مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. 
 قیصری‌نیک، بحرین، عراق، هند و پاکستان را از جمله کشورهایی برشمرد که شرکت کنندگان به صورت مستقیم به ارسال آثار خود برای دبیرخانه جشنواره اقدام کرده‌اند. 
 وی در خصوص فعالیت های دبیرخانه جشنواره در ارسال فراخوان در حوزه ملی و بین المللی اشاره کرد و ارسال 17هزار و 880 فراخوان جشنواره به کشورهای مختلف جهان با همکاری معاونت تبليغات آستان قدس رضوي را از جمله این اقدامات برشمرد. 
 قیصری نیک،به ارسال فراخوان این جشنواره به مراکز علمی، فرهنگی، مذهبی، پژوهشی، انتشاراتی و اندیشمندان 62 کشور جهان نیز اشاره کرد که با همکاری نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی و بخش امور بین‌الملل دبیرخانۀ این جشنواره انجام شد که طی آن فراخوان به رایزن‌های فرهنگی و خانه‌های فرهنگی ایران درخارج از کشور ارسال و از آن طریق به تمام مراکز اسلامی و فعالان حوزه فرهنگ اسلامی ارسال شد.
 وی ارسال فراخوان سیزدهمین جشنواره کتاب سال رضوی برای 60 هزار کاربر در فضای مجازی را از دیگر اقدامات دبیرخانه این جشنواره برشمرد که به طرق مختلف ايميل، پست، انتشار در شبكه‌هاي اجتماعي و ... منتشر شد.
 قیصری‌نیک تصریح کرد: نویسندگان و ناشران می‌توانند آثاری که در سال های 1399 و 1400 منتشر کرده‌اند را تا 15 اردیبهشت ماه سال 1401 به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی (حرم مطهر رضوی، کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) ارسال کنند.
 گفتنی است، مراسم اختتامیه جشنواره، هم‌زمان با دهه کرامت، در سازمان کتابخانه‏‌ها، موزه‌‏ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار می‌شود. نویسندگان، ناشران و فعالان حوزه رضوی، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این جشنواره به سایت جشنواره به نشانی library.aqr.ir/ketabsal  مراجعه کنند.

منبع:
پیوست:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید