سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی

318 اثر از نويسندگان برتر جهان اسلام به داوری یازدهمین جشنواره کتاب سال رضوی رسید

318 اثر رسيده به دبيرخانه يازدهمين جشنواره كتاب سال رضوي در بخش های کتابهای چاپی( محور های تاريخ و سيره، علوم و معارف رضوي، زيارت، حرم و اماکن متبرکه، شعر، داستان، نمایش نامه، نثر ادبی، کودک و نوجوان، ترجمه، زبانهاي خارجي)، کتابهای دیجیتال، پايان نامه و حمايت از آثار رضوي به مرحله داوري رسيد.
۱۳۹۷/۰۴/۰۹
 318 اثر علمی و فرهنگی از نويسندگان داخلي و خارجي به زبان‌هاي مختلف با موضوع حضرت رضا علیه‌السلام و خاندان آن حضرت، که به دبيرخانه یازدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوي رسیده، در اختیار گروه داوری این جشنواره قرار گرفت.
      به گزارش روابط ‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی با بیان این خبر گفت: 318 اثر رسيده به دبيرخانه يازدهمين جشنواره كتاب سال رضوي در بخش های کتابهای چاپی( محور های تاريخ و سيره، علوم و معارف رضوي، زيارت، حرم و اماکن متبرکه، شعر، داستان، نمایش نامه، نثر ادبی، کودک و نوجوان، ترجمه، زبانهاي خارجي)، کتابهای دیجیتال، پايان نامه و حمايت از آثار رضوي به مرحله داوري رسيد. مهدی قیصری نیک خاطرنشان کرد: از مجموع 318 اثر رسیده به جشنواره، تعداد 70 اثر به زبانهاي مختلف نظیر انگليسي، فرانسوي، اسپانيايي، عربي، سواحيلي، هوسايي، گجراتي، تركي آذربايجاني می باشد، که از كشورهاي عراق ، سوريه، لبنان، پاكستان، هند، كانادا، آفريقاي جنوبي و ... می باشد. وی تصریح کرد:  با وجود اینکه مهلت پذیرش آثار به جشنواره به اتمام رسیده است، اما همچنان کتابهایی در حوزه فرهنگ رضوی به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌شود. وی با بیان اینکه، اشاعه و ترويج فرهنگ منوّر رضوی، گسترش فعاليت‌هاي علمي، هنري و پژوهشي مرتبط با سيره، زندگي و ابعاد مختلف شخصيت هشتمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت، حضرت امام رضا (ع)، شناسايي، تجليل و حمايت از توليدكنندگان و پديدآورندگان آثار برتر فرهنگي و هنري در زمينة فرهنگ رضوي و كمك به انتشار گستردة آن‌ها را از اهداف برگزاری جشنوارة بین‌المللی كتاب سال رضوي عنوان کرد و افزود: یازدهمین جشنوارة بین‌المللی كتاب سال رضوي با محتوای تأليف، ترجمه، پايان‌نامه و رساله با موضوع امام رضا (ع) و خاندان آن حضرت، به مناسبت ميلاد باسعادت عالِم آل محمد، حضرت علي بن موسي الرضا(ع) ولادت با بركت حضرت فاطمة معصومه (س)، هم‌زمان با دهة كرامت، در سازمان كتابخانه‏ها، موزه‏ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي برگزار می‌شود.
گفتنی است که نويسندگان، ناشران و علاقه‌مندان به جشنواره انتخاب كتاب سال رضوي مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت اين جشنواره به نشانيhttp: //library.aqr.ir/ketabsal  مراجعه نمایند.
منبع:
برچسب:
پیوست:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید