سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی

332 اثر علمی و فرهنگی نویسندگان جهان اسلام رسیده به دهمین جشنواره کتاب سال رضوی به داوری رسید

جموع332 اثر رسیده به دهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی، شامل 255 کتاب، 12 پایان نامه، 40 اثر در بخش حمایت از آثار رضوی و 25 کتاب دیجیتال می باشد.
۱۳۹۶/۰۴/۲۴
332 اثر علمی و فرهنگی نویسندگان جهان اسلام رسیده به دهمین جشنواره کتاب سال رضوی به داوری رسید
 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، دبیر اجرائی دهمین جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی با بیان این خبر گفت: مجموع"332 اثر  رسیده به دهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی،  شامل 255 کتاب، 12 پایان نامه، 40 اثر در بخش حمایت از آثار رضوی و 25 کتاب دیجیتال می باشد. مهدی قیصری نیک خاطرنشان کرد: از مجموع آثار رسیده، تعداد50 اثر به زبان های غیر فارسی است که حسب نظر شورای سیاستگذاری جشنواره برای گروههای داوری علوم ومعارف رضوی و تاریخ وسیره رضوی ، زیارت و طب الرضا (علیه السلام )، شعر ، داستان ، کودک ونوجوان ، ترجمه و زبانهای خارجی ، جهت ارزیابی آثار و معرفی برترین های حوزه رضوی و خاندان آن حضرت ارسال شده است. وی با بیان اینکه آثار رسیده به زبان هایی همچون فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسه ، اسپانیولی، ، ترکی آذربایجانی، کره ای، اردو، ازبکی، سواحیلی می باشد اظهار داشت: این آثار از کشورهای مختلفی نظیر لبنان، کره جنوبی، آفریقای جنوبی ، الجزایر، هند، پاکستان ، عراق ، سوریه و ... به دبیرخانه دهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی رسیده است. وی تصریح کرد: بیشترین آثار ارسالی در حوزه علوم و معارف و تاریخ و سیره رضوی است و بخش مهمی از آثار رسیده به دبیرخانه، در بخش کتاب شامل محورهای علوم و معارف رضوی، تاریخ و سیره رضوی، کودک و نوجوان، و ترجمه و زبان های خارجی، و تعدادی اثر نیز مربوط به سه بخش « کتاب دیجیتال»، «پایان نامه» و «حمایت ازآثار رضوی » می باشد.
   گفتنی است مراسم اختتامیه دهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی در ده کرامت با حضور علما، فضلا، نویسندگان، ناشران و فعالان حوزه فرهنگ رضوی، در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
منبع:
پیوست:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید