سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی

7000 شخصیت علمی و فرهنگی جهان اسلام به جشنواره کتاب سال رضوی فراخوان شدند

بیش از 7 هزار ایمیل فراخوان دهمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی برای شخصیت‌های فرهنگی و سازمان‌ها، مراکز علمی، فرهنگی، پژوهشی و اماکن اسلامی در داخل و خارج کشور ارسال شد.
۱۳۹۶/۰۳/۲۵
بیش از 7 هزار ایمیل فراخوان دهمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی برای شخصیت‌های فرهنگی و سازمان‌ها، مراکز علمی، فرهنگی، پژوهشی و اماکن اسلامی در داخل و خارج کشور ارسال شد.
به گزارش آستان نیوز، دبیر اجرایی دهمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی اعلام کرد: فراخوان دهمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی به زبان فارسی، انگلیسی و عربی توسط معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی برای بیش از 7 هزار مشترک ایمیلی آستان قدس رضوی ارسال شد.
مهدی قیصری‌نیک بیان کرد: اطلاع‌رسانی گسترده، هم در فضای مجازی و هم در رسانه‌های دیداری و شنیداری خبرگزاری‌ها و نشریات مکتوب موجب شده است تا کنون حدود300 اثر علمی و فرهنگی از نویسندگان و ناشران بزرگ جهان اسلام به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.
وی اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی،گسترش فعالیت‌های علمی، هنری و پژوهشی مرتبط با سیره و ابعاد مختلف شخصیت امام رضا(ع)، شناسایی، تجلیل و حمایت از تولیدکنندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در این زمینه و کمک به انتشار گسترده آن‌ها را از اهداف برگزاری دهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی عنوان کرد و اظهار داشت: دهمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی در بخش‌های کتاب برتر، کتاب دیجیتال برتر، پایان‌نامه برتر، ناشر برتر و حمایت از آثار رضوی با موضوع امام رضا(ع) و خاندان آن حضرت، برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: نویسندگان، فعالان حوزه فرهنگ رضوی و ناشران می‌توانند تا 31 خردادماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی ارسال نمایند. مراسم اختتامیه جشنواره نیز هم‌زمان با دهه کرامت، در سازمان کتابخانه‏ها، موزه‏ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
گفتنی است که نویسندگان، ناشران و فعالان حوزه فرهنگ رضوی، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزییات این جشنواره به سایت جشنواره به نشانی library.aqr.ir/ketabsal مراجعه نمایند.
 
 
منبع:
پیوست:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید