سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی

فرصتی دوباره برای نویسندگان و ناشران جهان اسلام

مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره کتاب سال رضوی تا 31 خرداد ماه سال جاری تمدید شد.
۱۳۹۶/۰۳/۲۰
مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره کتاب سال رضوی تا 31 خرداد ماه سال جاری تمدید شد.
به گزارش آستان نیوز، دبیر اجرایی دهمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی با بیان این خبر گفت: با عنایت به درخواست بسیاری از نویسندگان و ناشران و با توجه به اطلاع‌رسانی بین‌المللی از طریق رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها و صدا و سیما، ارسال فراخوان به موسسات، نهادها، مراکز فرهنگی، آموزشی و پژوهشی خارج از کشور و اطلاع‌رسانی فراخوان از طریق رایزن‌های فرهنگی، سفارت‌خانه‌ها و سرکنسول‌گری‌های جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان، پیش‌بینی می‌شود آثاری به زبان‌های مختلف به جشنواره برسد که بر همین اساس مهلت ارسال آثار به جشنواره تا31 خرداد ماه تمدید گردید. مهدی قیصری‌نیک خاطرنشان کرد: تا کنون آثار فراوانی به دبیرخانه جشنواره رسیده است که با توجه به تمدید 15 روزه، پس از پایان مهلت ارسال آثار، منابع در اختیارگروه‌های داوری قرار می‌گیرد.
وی اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های علمی، هنری و پژوهشی مرتبط با سیره و ابعاد مختلف شخصیت امام رضا(ع)، شناسایی، تجلیل و حمایت از تولیدکنندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در این زمینه و کمک به انتشار گسترده آن‌ها را از اهداف برگزاری دهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی عنوان کرد و اظهار داشت: دهمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی در بخش‌های کتاب برتر، کتاب دیجیتال برتر، پایان‌نامه برتر، ناشر برتر و حمایت از آثار رضوی با موضوع امام رضا(ع) و خاندان آن حضرت، برگزار می شود.
قیصری‌نیک اضافه کرد: نویسندگان، فعالان حوزه فرهنگ رضوی و ناشران می‌توانند تا 31 خرداد ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی ارسال نمایند. مراسم اختتامیه جشنواره نیز هم‌زمان با دهه کرامت، در سازمان کتابخانه‏ها، موزه‏ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
گفتنی است نویسندگان، ناشران و فعالین در حوزه رضوی، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزییات این جشنواره به سایت جشنواره به نشانی library.aqr.ir/ketabsal مراجعه نمایند.
منبع:
پیوست:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید