سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی

فراخوان جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی در میان 2100 ناشر داخلی و خارجی نمایشگاه بین¬المللی کتاب تهران منتشرشد.

فراخوان یازدهمین جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی، در میان بیش از2100 ناشر داخلی و خارجی حاضر در سی ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، منتشر شد.
۱۳۹۷/۰۳/۰۹
فراخوان یازدهمین جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی در میان ناشران حاضر در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توزیع شد.
به گزارش روابط ‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی با بیان این خبر گفت: فراخوان یازدهمین جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی، در میان بیش از2100 ناشر داخلی و خارجی حاضر در سی ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، منتشر شد. مهدی قیصری نیک خاطرنشان کرد:  فراخوان یازدهمین جشنواره کتاب سال رضوی با هدف اطلاع رسانی به ناشران  و نویسندگان و جذب آثار رضوی در میان ناشران عمومی، تخصصی، زبانهای خارجی و... حاضر در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر گردید. وی با بیان اینکه، اشاعه و ترويج فرهنگ منوّر رضوی، گسترش فعاليت‌هاي علمي، هنري و پژوهشي مرتبط با سيره، زندگي و ابعاد مختلف شخصيت هشتمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت، حضرت امام رضا(علیه‌السلام)، شناسايي، تجليل و حمايت از توليدكنندگان و پديدآورندگان آثار برتر فرهنگي و هنري در زمينة فرهنگ رضوي و كمك به انتشار گستردة آن‌ها را از اهداف برگزاری جشنوارة بین‌المللی كتاب سال رضوي عنوان کرد و افزود: یازدهمین جشنوارة بین‌المللی كتاب سال رضوي با محتوای تأليف، ترجمه و پايان‌نامه با موضوع امام رضا(علیه‌السلام) و خاندان آن حضرت، به مناسبت ميلاد باسعادت عالِم آل محمد، حضرت علي بن موسي الرضا(علیه‌السلام)، ولادت با بركت حضرت فاطمة معصومه(سلام‌اللّه‌عليها)، هم‌زمان با دهة كرامت، در سازمان كتابخانه‏ها، موزه‏ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي برگزار می‌شود. وی با اشاره به اینکه یازدهمین جشنواره بین‌المللی كتاب سال رضوي شامل بخش‌هاي مختلفي مانند كتاب‌ چاپی، كتاب‌ ديجيتالی، پايان نامه و رساله، حمایت از آثار رضوی و ناشر فعال مي‌شود و آثار ارسالي بايد داراي يكي از بخش‌هاي پنجگانه با موضوع امام رضا عليه السلام و خاندان آن حضرت باشد كه طي سال هاي 1396و1397منتشر شده باشد افزود: آثار ارسالی با موضوع امام رضا(علیه‌السلام) و خاندان امام رضا(علیه‌السلام) [‌حضرت موسی‌الکاظم، حضرت جوادالائمه، حضرت حسين بن موسي‌الكاظم، حضرت احمد بن موسي‌الكاظم«شاهچراغ» عليهم‌السلام، و حضرت فاطمة معصومه سلام‌اللّه‌عليها‌] در هر يك از بخش‌هاي پنجگانه، در جشنواره شرکت و مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرند.
گفتنی است که نويسندگان، ناشران و علاقه‌مندان به جشنواره انتخاب كتاب سال رضوي مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت اين جشنواره به نشانيhttp: //library.aqr.ir/ketabsal  مراجعه نمایند.


 
منبع:
برچسب:
پیوست:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید