سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی

دبیرخانه دهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی میزبان 293 اثر از نویسندگان جهان اسلام شد

از مجموع293 اثر رسیده به دهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی، تعداد 10 نسخه پایان نامه ، 23 عنوان کتاب دیجیتال، تعداد 240 جلد کتاب و تعداد20 اثر در بخش حمایت از آثار رضوی می باشد.
۱۳۹۶/۰۳/۳۱
 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، دبیر اجرائی دهمین جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی با بیان این خبر گفت: از مجموع"293 اثر  رسیده به دهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی،  تعداد 10 نسخه پایان نامه ، 23  عنوان کتاب دیجیتال، تعداد 240 جلد کتاب و  تعداد20 اثر در بخش حمایت از آثار رضوی می باشد. مهدی قیصری نیک  خاطر نشان کرد: آثار رسیده به جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی به زبانهای مختلف نظیر فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، اردو، ترکی آذربایجانی، سواحیلی، کره ای و ازبکی می باشد. وی با بیان اینکه تاکنون استقبال نویسندگان و ناشران در این دوره از جشنواره خوب بوده و تنوع آثار به زبانهای خارجی نیز خوب است، اظهار داشت: دهمین جشنواره کتاب سال رضوی تا 31 خردادماه سال جاری تمدید گردید تا آن دسته از نویسندگان و ناشرانی که نتوانسته‌اند آثار خود را به جشنواره برسانند تا تاریخ فوق اقدام نمایند. وی اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی،گسترش فعالیت‌های علمی، هنری و پژوهشی مرتبط با سیره و ابعاد مختلف شخصیت امام رضا(علیه‌السلام)، شناسایی، تجلیل و حمایت از تولیدکنندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در این زمینه و کمک به انتشار گستردة آن‌ها  را از اهداف برگزاری دهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی عنوان کرد و اظهار داشت: دهمین جشنوارة بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی در بخش‌های کتاب برتر، کتاب دیجیتال برتر، پایان‌نامه برتر، ناشر برتر و حمایت از آثار رضوی با موضوع امام رضا(علیه‌السلام) و خاندان آن حضرت، برگزار می شود. وی اضافه کرد: نویسندگان، فعالان حوزه فرهنگ رضوی و ناشران می توانند تا 31 خردادماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی ارسال نمایند، مراسم اختتامیه جشنواره نیز همزمان با دهة کرامت، در سازمان کتابخانه‏ها، موزه‏ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار می شود.
   گفتنی است که نویسندگان، ناشران و فعالان حوزه فرهنگ رضوی، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این جشنواره به سایت جشنواره به نشانی http://library.aqr.ir/ketabsal مراجعه نمایند.
 
 
منبع:
پیوست:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید