دومین نشست ادبی خوانش متون دفاع مقدس
۱۳۹۸-۰۹-۲۳
دومین نشست خوانش متون دفاع مقدس در کتابخانه تخصصی ادبیات و واحد مطالعات دفاع مقدس کتابخانه آستان مقدس رضوی

20 آذر 1398 استاد سعید عاکف مهمان نشست خوانش متون دفاع مقدس در کتابخانه تخصصی ادبیات و واحد مطالعات دفاع مقدس  شد.

دومين نشست خوانش متون دفاع‎مقدس، پس از افتتاح واحد مطالعات دفاع مقدس، به مناسبت پاسداشت هفته بسیج، با حضور استاد: سعيد عاكف نويسنده پرتيراژترين كتب در زمينه دفاع مقدس در تاریخ 4  آذر 1398 در کتابخانه تخصصی ادبیات و واحد مطالعات دفاع مقدس، برگزار شد.
یادآور می‌شود، اولین نشست خوانش متون دفاع مقدس، مهرماه سال جاری و همزمان با افتتاح واحد مطالعات و در گرامی داشت هفته دفاع مقدس با معرفی سه کتاب با حضور نویسنده و راوی آن در کتابخانه تخصصی ادبیات برگزار گردید.
 دومین نشست خوانش متون دفاع مقدس با مشارکت کارگروه ادبیات دفاع مقدس اندیشگاه رضوی و پایگاه بسیج سازمان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان خراسان رضوی و حضور اساتید و صاحبنظران دفاع مقدس و همکاران و محققان برگزار شد. حدود سی نفر در این نشست ادبی شرکت نمودند.
معرفی نویسنده و آثارش، مختصری درباره موضوع کتب و خوانش بخشی از دو کتاب گمشده مزار شریف و بزم باران و پرسش و پاسخ از استاد عاکف از جمله بخشهای این نشست ادبی بود.
همچنین نمایشگاهی از کتب استاد عاکف نیز در معرض دید شرکت کنندگان قرار گرفت که به مدت یک ماه آثار این نویسنده را در محل واحد مطالعات دفاع مقدس اطلاع رسانی خواهد نمود.
پس از این نشست استاد عاکف از واحد مطالعات دفاع مقدس دیدار نموده و وجود چنین مراکزی را یک نعمت ارزشمند دانسته و شرکت کنندگان با این مولف عکس یادگاری گرفتند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.