استاد سعید عاکف و مطالبی با عنوان: دروغ بزرگی به نام کرونا
۱۳۹۸-۱۲-۱۱
خدمت مخاطبان بزرگوار، مطلبی می خواهم عرض کنم با عنوان دروغ بزرگی به نام کرونا... نظرات استاد عاکف نویسنده آثار فاخر دفاع مقدس در این روزها و ایران هراسی ایجاد شده و تحقیق بیشتر توسط محققین

بسم الله الرحمن الرحیم
خدمت مخاطبان بزرگوار، مطلبی می خواهم عرض کنم با عنوان دروغ بزرگی به نام کرونا.
 از اینجا شروع کنم که در سایت دولتی آمریکا بنام مراکز کنترل و پیشگیری، آماری داده، در رابطه با تلفات بیماری آنفلوآنزا از نوع؟Aاز سال 2010، این آمار در این سایت ثبت شده که در واقع حدود 2 یا 3 سال پیش میزان تلفات جانی این بیماری تو آمریکا بیش از 50 هزار نفر بوده بوده، من آخرین سال آن را اعلام می کنم دوستان می‌توانند پیگیری کنند که 2018 و 2019، شانزده و نیم میلیون نفر در آمریکا مبتلا به این بیماری شدند، ازین تعداد چهار صد و نود هزار و ششصد نفر بستری در بیمارستانها شدند، با شرایطی که آمریکا توانسته کنترل کند و خیلی اقدامات انجام داد، میزان تلفات جانی به سی و چهار هزار و دویست نفر رسید. یعنی سال 2018 و 2019، سی و چهار هزار و دویست نفر بابت بیماری آنفلوآنزا از این نوع در آمریکا کشته ثبت شده است.
حالا این آمار آنفلوآنزا در آمریکا بود، من آمار تلفات کرونا رو از وقتی که بحثش مطرح شد، تقریبا حدود یکماه گذشته خدمتتان عرض کنم در این یک ماه در کل دنیا سی و سه کشور ثبت شده که کرونا در اینها دیده شده، در این 33 کشور افراد مبتلا آمارشون هفتاد و هشت هزار و نهصد و شصت و شش نفر بوده، مقایسه کنید با شانزده و نیم میلیون نفر در 2018 و 2019 در آمریکا و در 33 کشور هفتاد و هشت هزار و نهصد و شصت و شش نفر بوده، واقعا دوهزار و چهارصد و شصت و نه نفر کجا و سی و چهار هزار و دویست نفر کجا، که تازه در آمریکا کنترل هم شده بود!
معلوم می شود همین مقایسه ی جزیی که این یک توطئه و بازی خطرناک است که اینها شروع کردند و پشت آن اهداف پلید سیاسی است که من به برخی اشاره می کنم. اولا آن چیزی که خارج از کشور ما اتفاق افتاده، ضربه زدن به اقتصاد کشور چین  هست، خود خبرگزاری های رسمی چین اعلام کردند که فقط ضربه از جهت صنعت گردشگری به آنها و اقتصاد گردشگری آنها حدودا دویست میلیارد دلار بوده است! فقط همین یک قلم از تلفات!
حالا برویم سراغ ایران! این آمار ارائه شد تا درباره این اتفاق در ایران بیشتر بدانیم! همین ضربه های اقتصادی این چند روزه به ما! بسته شدن مرزها به روی کشور ما! واقعا چه معنی می تواند داشته باشد که عراق مرزهای خود را ببندد و کامیونهای ما معطل بشوند که ارزاق عمومی! منتقل می کنند! قطعا ضررهای قابل توجه اقتصادی دارد، ولی یک نکته مهم اینجاست که من فقط بعنوان کد می گویم و بروید و بیشتر تحقیق کنید که روز سوم اسفند سال 1398 ما دو نفر فوتی در ایران داشتیم بابت کرونا(آمار رسمی)، همون دو نفر در ایتالیا هم فوتی بودند، شما وقتی می روید جستجو کنید، راجع به ایتالیا نمی توانید چیزی پیدا کنید که بزرگ نمایی شده باشد، اما این دو نفر خصوصا توسط بی بی سی،  درباره ایران، چنان بزرگ نمایی شد که یک هراسی هم در کشورهای دیگر و به نظر بیشتر داخل خود ایران انداخته شد، بخاطر دو نفر فوتی!
که ما در آنفلوآنزاهای اخیر، بیشتر از این تلفات داشتیم ولی برای دو نفر فوتی به شدت روی ایران مانور داد و ایران هراسی کردند و بنظرم باید یک مقدار در آن تامل شود! عزیزانی که توقع می رود مثل فرهیختگان و محققین روی این مسئله کار کنند که چرا و به چه جهت حدود یک هفته اعلام شده، دانشگاه ها و مدارس و حوزه های علمیه و خیلی جاهای دیگر تعطیل شده و مردم و جریان ماسکها و گران شدن آنها! مردم چرا باید اسپری بخرند! برای چه آنقدر قیمتها بالا برود، چرا باید اسپری بخرند! برخی جاها دیده شده به هم اسپری ضدعفونی کننده دستها می دهند و یکسری چیزها ازین دست! و روال زندگی عادی مردم فلج شده! در چه مقطعی! این بحث مطرح شد! زمان انتخابات!...بحث راهپیمایی 22 بهمن و تعطیلات آخر سال و در واقع مغازه ها و جریانهای اقتصادی فعال کشور درین ایام چرخه اش می چرخد و اگر همینطور پر وبال داده شود خدا می داند چه ضررهای اقتصادی وارد شود!

متن تایپ شده در آدرس زیر از زبان استاد سعید عاکف مولف کتاب پرتیراژ خاکهای نرم کوشک قابل مشاهده است.

https://aparat.com/molkeazam

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.