بهترین سایت‎های دانلود رایگان کتاب صوتی فارسی
۱۳۹۹-۰۴-۰۱
در این سایت، انواع کتب و نشریه را به صورت صوتی و البته رایگان دریافت کنید. کتاب های صوتی فارسی در دسته بندی های مختلف در دسترس است، برای آموزش زبان انگلیسی بخشی جداگانه در نظر گرفته شده است. در مجموع با وجود نمایشنامه ها و نشریه های صوتی در این وب سایت، می توان آرشیو کاملی از کتاب های متنوع را جست وجو کرد.Audio lib

بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب صوتی فارسی

 Audio lib
در این سایت، انواع کتب و نشریه را به صورت صوتی و البته رایگان دریافت کنید. کتاب های صوتی فارسی در دسته بندی های مختلف در دسترس است، برای آموزش زبان انگلیسی بخشی جداگانه در نظر گرفته شده است. در مجموع با وجود نمایشنامه ها و نشریه های صوتی در این وب سایت، می توان آرشیو کاملی از کتاب های متنوع را جست وجو کرد.
آتی بوک
در آتی بوک انواع کتاب های فارسی و خارجی را می توانید به دو شکل صوتی و متنی دانلود کنید. انواع مقالات نیز در این وب سایت موجود است که به صورت کاملا رایگان قابل دانلود است. بخش دیگری در این وب سایت با عنوان کتاب های موبایل قرار گرفته است که صرفا برای مطالعۀ کتاب ها به صورت کاملا ریسپانسیو و پاسخ گو در تمامی دستگاه ها نظیر موبایل و تبلت می باشد.
تک کتاب
این وب سایت، یک منبع کامل و متنوع از کتاب های اندروید، پی دی اف، ورد و…می باشد. با استفاده از این منبع، می توانید انواع کتاب های فارسی و انگلیسی را دانلود کنید. امکان ارسال کتاب برای نمایش در وب سایت و البته دانلود نرم افزارهای لازم برای مطالعۀ کتاب در دستگاه های مختلف، از امکانات جانبی این وب سایت است.
کتاب آوا
کتاب آوا یک مرجع متنوع برای دانلود رایگان کتاب است که شاید نسبت به سایر وب سایتها امکانات متنوع تری داشته باشد. البته کتاب های موجود در این وب سایت کاملا صوتی هستند. اما بخش های جدیدی مثل شعر و دکلمه، سخنرانی در این وب سایت وجود دارد که آن را نسبت به سایرین متفاوت کرده است. طراحی وب سایت نیز منحصر به فرد است و برای دانلود رایگان کتابهای گویا مناسب است.

طنین ایرانی
در این وب سایت کتاب های صوتی فارسی را به صورت رایگان می توانید دانلود کنید. اگرچه تنوع موضوعات این وب سایت کم است؛ اما مجموعه مقالات و کتاب های معروف زیادی را می توانید در این وب سایت به سادگی دانلود کنید.
ایران صدا
ایران صدا یک رادیو اینترنتی جامع است که یکی از بخش های فعالیت آن، کتاب های گویا است. با این که کتاب های گویا بخش کوچکی از این وب سایت هستند ولی آرشیو نسبتا بزرگی از کتاب های گویا را در بردارد. برنامه های رادیویی، موسیقی و تلاوت ها  از سایر بخش های کاربردی در دانلود کتاب های صوتی در این وب سایت هستند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.