مسافران سحر: سردار شهيد حاج قاسم سليماني و ياران شهيدش
۱۳۹۹-۰۷-۲۲
این کتاب مجموعه شعر از اشعار ترکی و دوبیتی هایی ومرثیه در وصف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش است.

مسافران سحر: سردار شهيد حاج قاسم سليماني و ياران شهيدش/ به کوشش: عظيم سرودلير؛ سرايندگان: گروه شعراي مأوايي، انجمن ادبي شوق قلم فامنين.- قم: سنابل، ۱۳۹۹
این کتاب مجموعه شعر از اشعار ترکی و دوبیتی هایی ومرثیه در وصف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش است. مجموعه حاضر حاصل انعکاس ضمایر پاک و حساس و طبع لطیف این مردان وزنان فرهیخته وشاعری است که در قالب دو مجموعه "گروه شعرای ماوایی" و "انجمن ادبی شوق قلم فامنین" و بعضی دیگراز دوستان شاعر در استان همدان با هم در ارتباط هستند.
سال ها می گذرد و قرن ها را تشکیل می دهند. قرن ها می گذرند تا مادر گیتی فرزندی برومند را به دنیا آورد که قد کشیده و سرداری گردد که در برابر گردنکشان زمان قد علم کرده و داد مظلومان را از ظالمان بستاند.
سرزمین پهلوان پرور ایران، پس از قرن ها چنین سرداری را به خود دید که سردر فرمان فرمانده و ولی امر خود داشت وبا فرمان وی نه تنها سرزمین ایران، بلکه سرزمین خون رنگ کربلا و نجف و دیار غربت بار شامات نیز را از لوث وجود بعثی ها و قوم بی رحم داعش پاک نمود.
این سردار کسی نبود جز سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس. شهادت این سردار نامی دل های انسان های بیشماری را به درد آورد که از جمله آن ها شعرای ولایت ما بودند. شعرای گرانقدر دیار ما سوز درون خود را با حماسه های این رادمرد درهم آمیخته و در قالب اشعاری حماسی و سوزناک ریخته وروی کاغذ آوردند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.