انديشه ناب
۱۳۹۹-۰۸-۱۴
کتاب یک غذاست، یک غذای روح است؛ یک نوشیدنی روح است و چنانچه مقوی باشد، روح را تقویت می‎کند.سیدعلی خامنه‌ای

این کتاب مجموعه‌ای است از برنامه‌های کاربردی مبتنی بر رهنمودهای مقام معظم رهبری در موضوع کتاب و کتابخوانی. کتاب حاضر در سه فصل ارائه شده و تلاش دارد تا حدودی به این موضوع مهم جامه‌ی عمل بپوشاند.
کتاب حاضردر سه فصل اصلی تدوین شده است:
فصل اول: شامل محموعه‌ای از رهنمودها و بیانات کاربردی مقام معظم رهبری، طی سالیان متمادی درباره‌ی موضوع کتاب و کتاب‌خوانی است که سعی شده با بهره‌گیری از این بیانات مجموعه‌‍ای از برنامه‌های کاربردی و قابل اجرا  در زمان‌ها و مکان‌های مختلف ذکر گردد. فصل دوم کتاب شامل مجموعه‌ای از عناوین کتاب‌هایی است که توسط معظم‌له، به مناسبت‌های مختلف و زمان‌های خاص درباره‌ی آنها، سخنانی ایراد فرموده و یا تقریظاتی توسط ایشان،پس از مطالعه اثر یادداشت شده است.
 فصل سوم شامل بیانات کوتاه و کاربردی مقام معظم رهبری در موضوعات اهمیت کتاب‌خوانی، اهمیت کتاب‌خوانی، اهمیت کتاب، اهمیت نمایشگاه کتاب، نقش کتاب در تبیین انقلاب اسلامی، رهنمودهای کاربردی در گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و نقد کتاب، می‌باشد.

انديشه ناب: مجموعه برنامه‌هاي کاربردي مبتني بر رهنمودهاي انديشه ناب به اهتمام حسين رحيميمقام معظم رهبري در موضوع کتاب و کتاب‌خواني/ به اهتمام حسين رحيمي؛ مرکز مجري: مرکز مطالعات فرهنگي شعر تهران.- تهران: موسسه نشر شهر،1390.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست؟

انتخاب‌ها

تصاویر شاعران

This block is broken or missing. You may be missing content or you might need to enable the original module.