همراه با قرآن در خانه بمانیم
۱۳۹۹-۰۱-۱۶
مركز قرآن كريم آستان قدس رضوي برای نخستین بار پويش ملي #با_قرآن_درخانه_بمانيم را در سراسر كشور برگزار می‌کند.
همراه با قرآن در خانه بمانیم


به گزارش خبرنگار آستان نیوز؛ با توجه به شرايط فعلي كشور برای مقابله با ویروس کرونا و در ايامي كه براي حفظ سلامتي اقشار مختلف مردم تشويق به ماندن در خانه مي‌شوند، مركز قرآن كريم آستان قدس رضوي پویشي ملي را در سراسر كشور با عنوان #با_قرآن_درخانه_بمانيم تدارک دیده است.

این پویش ملی در دو بخش کودکان و بزرگسالان با محوريت ۸۸ هزار ختم سوره مباركه شعراء به همراه مسابقه مفاهيم ويژه بزرگسالان از سخنراني و تفسير حجت‌الاسلام والمسلمين قرائتي و مسابقه نقاشي ويژه كودكان برنامه‌ريزي کرده است.
محورهای این پویش، «تصاویر فردی و جمعی از تلاوت سوره مبارکه شعراء در منزل»، «پاسخ به سؤالات مفاهیم سوره مبارکه شعراء»، «تولید پیام‌های صوتی از مفاهمی این سوره مبارکه و نشر در فضای مجازی با هشتک پویش # با_ قران_در _خانه_بمانیم» و «نقاشی کودکان با موضوعات قصه پیامبران و تلاوت قرآن اعضای خانواده در منزل» است.
عموم هم‌وطنان برای شرکت و کسب اطلاعات بیشتر از پویش# با قران در خانه بمانیم می‌توانند به کانال مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در پیام رسان گپ به نشانی @m_quran_aqr و صفحه اینستاگرام این مرکز به نشانی @quran_aqr مراجعه نمایند.
مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی به مشارکت‌کنندگان در این پویش ملی 88 هدیه نقدی یک میلیون ریالی و 8888 هدیه فرهنگی و معنوی اهدا خواهد کرد.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
سایت آستان نیوز
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید