فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی، قرآنی و مجازی «نسیم قدر»
۱۳۹۹-۰۳-۰۱
این جشنواره در پنج حوزه، ۱۴ بخش و سه رشته با موضوعات قرآن کریم و معارف اسلامی شامل رشته‌های فرازخوانی قرآن کریم، فرازخوانی دعا و مناجات، حفظ قرآن کریم و مفاهیم قرآن؛ کتابخوانی و روایی شامل رشته‌های مسابقه کتابخوانی، مسابقه قصه‌گویی و مسابقه نقاشی؛ شعر و ادبیات شامل رشته‌های شعر کلاسیک، شعر آزاد و نیمایی، شعر مازندرانی، نامه‌ای به خدا، قطعه ادبی و خاطره‌نویسی؛ فرهنگی و هنری شامل رشته‌های خوشنویسی، طراحی پوستر، نمایشنامه‌نویسی، امیری‎خوانی و عکاسی، رسانه‌ای شامل رشته‌های انتخاب صفحات و کانال‌های برتر مجازی، ساخت نماهنگ و پادکست صوتی برگزار می‌شود.
فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی، قرآنی و مجازی «نسیم قدر»

به همت مؤسسه گنجینه عرش نور و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی، قرآنی و مجازی «نسیم قدر» اعلام شد.

شرکت‌کنندگان در این جشنواره باید آثار خود را تا ۳۱ خردادماه جاری به دبیرخانه مجازی جشنواره از طریق یکی از پیام‌رسان‌های سروش، تلگرام و یا واتساپ به شماره همراه ۰۹۳۵۴۶۲۹۵۶۴ ارسال کنند.

ذکر مشخصات کامل شرکت‌کننده شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، شماره شناسنامه، تاریخ دقیق تولد، استان و شهرستان محل اقامت، نشانی دقیق پستی، شماره تلفن همراه و رشته شرکت در جشنواره به همراه تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه و یک قطعه عکس پرسنلی در ذیل آثار یا فیلم‌های ارسالی به دبیرخانه مجازی الزامی است.

داوری آثار در مرحله مقدماتی تا روز ۲۰ تیرماه سال جاری و داوری آثار در مرحله نهایی نیز تا پایان تیرماه انجام خواهد شد. همچنین، زمان اعلام نتایج و معرفی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره نیز مردادماه سال جاری مصادف با ایام دهه ولایت خواهد بود.

دبیرخانه مرکزی جشنواره نسیم قدر نیز در استان مازندران، قائم‌شهر، خیابان آیت‌الله صالحی مازندرانی، پاساژ رنجبر طبقه آخر، مؤسسه مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت گنجینه نور عرش قرار دارد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به درگاه اینترنتی به نشانی hamayesheiranian.ir مراجعه کنند.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
https://iqna.ir/fa/news/3900654
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید