فراخوان شرکت در طرح ختومات قرآنی حرم رضوی در ایام دهه کرامت.
۱۳۹۹-۰۴-۰۹
رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی از اعلام فراخوان شرکت در طرح ختومات قرآنی در ایام دهه کرامت خبر داد.
فراخوان شرکت در طرح ختومات قرآنی حرم رضوی در ایام دهه کرامت.

 

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی از اعلام فراخوان شرکت در طرح ختومات قرآنی حرم مطهر رضوی در ایام دهه کرامت خبر داد.

 

حجت الاسلام والمسلمین مهدی شجاع در گفتگو با خبرنگار آستان‌نیوز، گفت: همزمان با ایام دهه پرخیر و برکت کرامت؛ واحد ختم تلاوت نور اداره علوم قرآنی اقدام به اجرای طرح ختومات قرآنی در حرم مطهر رضوی کرده است.

وی تصریح کرد: در این ایام که مصادف با میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) است، ختم صلوات خاصه امام رضا(ع)، زیارت نامه امام رضا(ع)، زیارت نامه حضرت معصومه(ع) و زیارت هفت حدیث از برنامه‌های تدارک دیده شده برای محبین اهل بیت(ع) توسط این اداره است.

شجاع افزود: ختم کل قرآن کریم، ختم سوره‌های گروهی قرآن همچون مسبحات، مفصلات، حامدات و چهار قل نیز از دیگر ختم هایی است که این واحد قرآنی در ایام دهه کرامت، برگزار می‌کند.

وی ابراز کرد: برگزاری ختم هزاران صلوات محمدی یکی دیگر از ختم‌هایی است که فراخوان آن توسط واحد ختم تلاوت نور اداره علوم قرانی در دهه کرامت اعلام شده است.

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی در ادامه با اشاره به اینکه روز یکشنبه هشتم تیر روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ است، بیان کرد: برنامه واحد ختم تلاوت نور در این روز اجرای ختم سوره‌های کوچک قرآن همچون سوره‌های ناس و همزه است.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این ختومات قرآنی می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های واحد ختم تلاوت نور در صحن‌های جامع رضوی، انقلاب، جمهوری، غدیر و کوثر حرم مطهر رضوی نسبت به ثبت نام و اعلام آمادگی برای انجام این ختومات اقدام کنند.

رئیس اداره علوم قرآنی با اشاره به برگزاری این ختومات در فضای مجازی اظهار کرد: علاقه‌مندان همچنین می‌توانند از طریق فضای مجازی در پیام‌رسان‌ ایتا به آدرس (@yazamenahoo_8) و در پیام رسان سروش به آدرس (@yazamenahoo_88) به مجموعه «یاضامن آهو» (رابطین حرم مطهر رضوی) مراجعه و در این ختم‌های قرآنی شرکت کنند.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
سایت آستان نیوز
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید