اجرای طرح معرفی کتاب در فضای مجازی حرم رضوی
۱۳۹۹-۰۴-۱۰
در ایام دهه کرامت طرح معرفی کتاب در فضای مجازی حرم مطهر امام هشتم(ع) به همت معاومنت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اجرا می شود.
اجرای طرح معرفی کتاب در فضای مجازی حرم رضوی

 

مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: در ایام دهه کرامت طرح معرفی کتاب در فضای مجازی حرم مطهر امام هشتم(ع) به همت معاومنت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اجرا می شود.

 

جواد هاشمی؛ مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی در گفتگو با آستان نیوز، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) گفت: طرح معرفی کتاب در فضای مجازی حرم مطهر رضوی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنا کردن مخاطبین با کتاب هایی که مرتبط با سیره امام هشتم(ع) است در ایام دهه کرامت به صورت معرفی روزانه یک کتاب در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه طرح معرفی کتاب در راستای ترویج فرهنگ رضوی، دینی و انقلاب اسلامی در بین علاقه مندان صورت می گیرد، اظهار کرد: امام رضا(ع) و زیارت، فرهنگ دینی و انقلاب اسلامی مهمترین موضوعاتی است که در این طرح دنبال می شود.

مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی افزود: این طرح به اشکال مختلف معرفی کتاب توسط مجری، معرفی در سایت و فضای مجازی و برنامه های حرم و ارسال برای همکاران در اتوماسیون و دعوت از نویسندگان کتاب برگزار می شود.

هاشمی گفت: مثل امام رضا(ع) باش، ذره و آفتاب؛ عنايات امام رضا(ع)، چشمه حکمت رضوی؛ گزیده عیون اخبار الرضا(ع)، مهربانترین‌؛ قصه زندگی امام رضا(ع)، حکایت آفتاب؛ نگاهی به زندگی امام رضا(ع)، پابوس؛ آموزه هایی برای زیارت مطلوب، انقلابی بود، انقلابی ماند، منزلت زیارت: ویژگی ‌ها و آداب زیارت امام‌ رضا(ع) و... از جمله کتاب هایی است که در دهه کرامت از طریق فضای مجازی حرم مطهر رضوی معرفی می شود.

مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: بهره‌مندی از مجموعه‌ مراسم حرم مطهر رضوی از طریق سایت رسمی اداره تولیدات فرهنگی حرم مطهر رضوی به آدرس archive.razavi.ir امکان‌ پذیر است.

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
سایت آستان نیوز
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید