محمدمهدی بحرالعلوم خبر داد: اجرای ۵ طرح آموزشی برای ارتقای قاریان و حافظان
۱۳۹۹-۰۹-۱۳
معاون آموزش مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به سیاست‌های این سازمان در زمینه آموزش‌های تخصصی به جامعه هدف که قاریان و حافظان هستند، گفت: برای اجرای پنج طرح طی سال آتی برنامه‌ریزی کرده‌ایم و فراخوان یکی از آنها ابتدای دی‌ سال جاری منتشر می‌شود.
محمدمهدی بحرالعلوم خبر داد: اجرای ۵ طرح آموزشی برای ارتقای قاریان و حافظان

محمدمهدی بحرالعلوم، معاون آموزش مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، به رویکردها و سیاست‌های آموزشی سازمان اوقاف اشاره کرد و گفت: در زمینه آموزش عمومی قرآن‌، دیگر سازمان‌ها ورود کرده‌اند، اما سیاست سازمان اوقاف و امور خیریه ارائه آموزش‌های تخصصی به جامعه هدفش، یعنی متخصصان حفظ و قرائت قرآن است.

وی افزود: اجرای پنج طرح برای ارتقای قاریان و حافظان آغاز شده و سایر طرح‌ها نیز طی یک سال آینده اجرا می‌شود. فراخوان ثبت‌نام اولین طرح، ویژه افرادی که در مسابقات قرآن یا محافل انس با قرآن شرکت کرده و در مرحله استانی موفقیت‌های را به دست آورده‌، اما در سطح‌ ملی رتبه‌‌ای کسب نکرده‌اند، ابتدای دی‌ماه منتشر می‌شود.

بحرالعلوم تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا در کشور، آموزش‌ها به صورت مجازی ارائه و در صورت بهبود وضعیت، امکان برگزاری حضوری آن فراهم خواهد شد. همچنین افراد حقیقی و حقوقی به جز این طیف نیز امکان بهره‌مندی از آموزش‌ها را دارند.

منبع:
https://iqna.ir/fa/news
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید