تازه های به نشر برای کودکان با موضوع اعتقادات و اصول دین
۱۳۹۹-۱۰-۲۴
به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) 3 عنوان کتاب ویژه کودکان را با موضوعات خداشناسی و اصول دین در قالب کتاب های پروانه معرفی کرد.
تازه های به نشر برای کودکان با موضوع اعتقادات و اصول دین

کتاب های «چیکار کنم شیرین بشم»، «دلم میخواد تند راه برم» از مجموعه چهار جلدی «سلام خدای مهربون» هم اکنون در دسترس پروانه‌های ایران زمین (گروه کودک و نوجوان) قرار دارد.
این آثار توسط ناصر کشاورز، پرکارترین شاعر کودک با موضوع اعتقادات و اصول دین ویژه مخاطب خردسال منتشر شده است.
در این مجموعه شعری در قالب طرح تسبیح گویان (ترانه های نیایش) سعی شده است، تسبیح گویان عالم را در قالب 4 جلد به کودکان گروه سنی الف و ب معرفی کند تا با این اشعار دعاکردن، حمد و سپاس و قدر دانی از نعمت های بیکران الهی در کودک نهادینه شود.
«خیلی کیف عجیبی ام» و «وقتی میشم باد و نسیم» از دیگر آثار این مجموعه است که در دست چاپ است.
این آثار همراه با تصویرگری علی خدایی در قطع خشتی و شمارگان دو هزار نسخه منتشر و در دسترس کودکان علاقه مند به کتاب و کتابخوانی قرار دارد.

خداجونم تو خیلی مهربونی
کتاب «خداجونم تو خیلی مهربونی» یکی دیگر از آثار شعر کودک به نشر با موضوع خداشناسی است که توسط مریم هاشم پور سروده شده است .
این کتاب برای اولین بار در سال 1395 با تصویرگری حدیثه قربان در قطع خشتی و شمارگان 2 هزار نسخه به چاپ رسید که بنا به استقبال خوب مخاطبان به تازگی چاپ سوم آن روانه بازار کتاب شده است. تاکنون مجموعه شمارگان چاپ شده این اثر به 7 هزار نسخه می رسد.
در این کتاب، اشعاری از زبان موجودات زنده طبیعت بیان می شود که با خداوند نیایش می کنند. در صفحه پایانی کتاب رنگ آمیزی برای کودکان وجود دارد .

منبع:
https://news.razavi.ir/fa
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید