نشست علمی « راهبردهای تعالی نهاد خانواده و نظام تربیتی در تعالیم امام رضا(ع)»
۱۳۹۹-۱۱-۰۷
دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) ششمین نشست علمي كنفرانس ملي «امام رضا(ع) و علوم روز» را همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، با عنوان راهبردهای تعالی نهاد خانواده و نظام تربیتی در تعالیم امام رضا(ع) برگزار می کند.
 نشست علمی « راهبردهای تعالی نهاد خانواده و نظام تربیتی در تعالیم امام رضا(ع)»

نشست علمي «راهبردهای تعالی نهاد خانواده و نظام تربیتی در تعالیم امام رضا(ع)» در قالب پيش نشست هاي كنفرانس ملي امام رضا(ع) و علوم روز  برگزار می شود.

این نشست با سخنراني دكتر جمیله علم الهدی، رئیس کمیسیون تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر فروغ پارسا، رئيس پژوهشكده مطالعات قرآنی و دبیرعلمی کارگروه توسعه پژوهش قرآنی وزارت علوم، دکتر انسیه خزعلی، عضو هيأت علمي و رئیس سابق دانشگاه الزهرا(س) و حجت الاسلام دكتر سيد رضا مودب، رئيس دانشكده الهيات دانشگاه قم و دبيرعلمي كنفرانس برگزار مي شود.
اين نشست علمي همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، در قالب وبينار چهارشنبه 15 بهمن ماه ساعت 9:30 الي 11:30 تدارك ديده شده است و از طريق لينكhttps://online4.imamreza.ac.ir/ImamRezaConference/ براي عموم قابل دسترسي است.
يادآور مي شود؛ نشست علمي «راهبردهای تعالی نهاد خانواده و نظام تربیتی در تعالیم امام رضا(ع)»، ششمین نشست علمي كنفرانس ملي «امام رضا(ع) و علوم روز» می باشد که دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)  آن را برگزار می کند.

لازم به ذکر است دانشگاه بين المللي امام رضا(ع) مطابق با رسالت ها و رويكردهاي علمي خود مبتني بر اولويت گذاري نسبت به موضوعات مرتبط با ترويج و تبيين معارف اهل بيت (عليهم السلام) به ويژه اشاعه معارف عالم آل محمد (ص) و تبيين ارتباط مسائل علمي و اجرايي جامعه با معارف ايشان و ارائه راهبردهاي علمي- ديني به آن، اقدام به طراحي كنفرانس ملي «معارف امام رضا (عليه‌السلام) و علوم روز» و پيش نشست هاي تخصصي آن در سال جاري كرده است.

منبع:
https://news.razavi.ir/fa
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید