کتاب «ادعیه و اعمال ماه مبارک شعبان» معرفی شد
۱۴۰۰-۰۱-۰۴
همزمان با ماه شعبان
کتاب «ادعیه و اعمال ماه مبارک شعبان» معرفی شد

 

همزمان با ماه رسول خدا(ص) و ماه رحمه العالمین، کتاب «ادعیه و اعمال ماه مبارک شعبان» ازسوی به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) معرفی شد.

به گزارش آستان‌نیوز، ماه شعبان، هشتمین ماه از تقویم هجری قمری ویکی ازعزیزترین ماه های اسلامی منسوب به پیامبرگرامی اسلام(ص) است. این ماه مقدمه حضور در ماه ضیافت الهی است و فرصتی بی نظیر برای بهشتی شدن، ثبت نام در فهرست اولیا الهی و دست یافتن به شاخه های طوبی است. در این ماه می توان دست به دامان رسول خدا (ص) شد و جرعه ای از جام رحمت رسول عطوفت نوشید و با مدد از روح بلند آن آفتاب عالم تاب تا بهشت خدا پر کشید.

کتاب «ادعیه و اعمال ماه مبارک شعبان» برگرفته از کتاب مفاتیح الجنان حاج شیخ عباس قمی، آداب این جرعه نوشی و مدد گرفتن از روح پاک و بلند رسول مهربانی را برای ما نقل می کند.

این اثر در 3 فصل رسم حضور، آداب و اعمال مشترک ماه شعبان و آداب و اعمال مخصوص ماه شعبان، فضیلت و روز شمار مهم‌ترین مناسبت‌های این ماه عزیز را بیان می‌کن .

«ادعیه و اعمال ماه مبارک شعبان» در شمارگان هزار نسخه، قطع جیبی منتشر شده و در تمامی فروشگاه‌های به‌نشر در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

لازم به ذکر است، مجموعه هفت جلدی «ادعیه و اعمال ماه های قمری» از تولیدات ویژه گروه متون دینی به‌نشر است که تاکنون عناوین «ادعیه و اعمال ماه های محرم و صفر»، «ادعیه و اعمال ماه های جمادی الأول و جمادی الثانی»، «ادعیه و اعمال ماه مبارک رجب»، «ادعیه و اعمال ماه مبارک شعبان» و «ادعیه و اعمال ماه مبارک رمضان» از این مجموعه در قطع های وزیری و جیبی منتشر شده است.

 

 

مؤلف/نویسنده/عکاس:
منبع:
آستان نیوز
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید